Kipróbáltuk a memória játékot is a témán belül. Nagyon ötletesek a kártyák, a diákok boldogan játszottak vele 🙂

Egri Ward Mária Általános Iskola, Gimnázium, Kollégium és Alapfokú Művészeti Iskola
Kipróbáltuk a memória játékot is a témán belül. Nagyon ötletesek a kártyák, a diákok boldogan játszottak vele 🙂
Gárdonyi Géza Ált. Isk. 2882 Kerékteleki Fő u. 31.
Mi is készítettünk egy némafilmet, arról, hogy a mostanában előforduló konfliktust, hogyan oldanák illetve oldják meg.
Szegedi Madách Imre Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola
Az írás nagyon olvashatatlan lett, ezért begépeltem a diákok meséjét.
„Béci egy nagyon játékos gyerek volt. Állandóan ugrált. Néha házi feladat írás közben is mindig mozgott. Ugrált és közben mosolygott. Amikor egyszer házi feladatot írt, szintén ugrálni volt kedve. De közben kakaót is ivott. Jó nagy pohár kakaót. Ahogyan egyszerre egy nagyott ugrott meglökte az asztalát és megbillent a pohár. A kakaó ráömlött a füzetére. Nem tudta teljesen eltüntetni a foltot, ezért új füzetet szeretett volna. Béciék nem voltak túl gazdagok, ezért az egyik barátját kérte meg, hogy adjon neki egy füzetet. A fiú visszautasította ezt a kérést. Felhívott egy másik barátját, ő sem adott Bécinek füzetet. Végső soron üzent az Afrikában élő barátjának, hogy segítsen. A barátja azonnal indult a postára és feladta a füzetet Bécinek. Béci hamar meg is kapta. Nagyon rosszul esett neki a másik két fiú viselkedése és elgondolkodott, hogy ők talán nem is igazán jó barátai. Az eseményekből Béci azt tanulta meg, hogy az ember néha nehezen jön rá, hogy mi a dolga egy jó barátnak.”
Kossuth Lajos Evangélikus Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
2016. november 30. írta: kedvesek2a
Kossuth Lajos Evangélikus Általános Iskola és AMI
6230 Soltvadkert, Bocskai u.2.
Makovecz Imre Általános Iskola
„Az igazi barátokat sosem egy hely, egy munka vagy egyéb érdek az, ami összetartja, hanem a két (vagy több) ember közötti láthatatlan kötelék. ”
(K.Tibor)
Pápai Erkel Ferenc Ének-Zenei Általános Iskola
Nagyon jó látni,hogy az osztályunkban nincs magányos gyermek,mindenkinek van barátja!
Oroszlányi Hunyadi Mátyás Általános Iskola
A társas kapcsolatok alakulása – különösen a kiskamaszkor elején – meghatározó a gyermekek életében. Gyakran játszunk olyan drámajátékokat, melyekkel az együttműködést, önismeretet, társismeretet gyakoroljuk. Mégis a \”Melegzuhany\” című játék katartikus élményt adott a gyerekeknek. Csodálatos volt látni az arcukat, miközben hallgatták társaikat. Volt olyan kislány, aki el is sírta magát a megkönnyebbüléstől, mert barátai egy le nem zárt félreértésről beszéltek a háta mögött, s ebből megtudta, hogy egyáltalán nem neheztelnek rá.
A játékok az egész hónapunkat végigkísérték, s úgy érzem, sokat gazdagodtunk általuk.