Hajdúböszörményi Bocskai István Általános Iskola 6. b osztálya

Hajdúböszörményi Bocskai István Általános Iskola
Hajdúböszörményi Bocskai István Általános Iskola 6. b osztálya
Hajdúböszörményi Bocskai István Általános Iskola
Hajdúböszörményi Bocskai István Általános Iskola 6. b osztálya
Aranyossy Ágoston Református Óvoda és Általános Iskola
A téma feldolgozását most is két órára bontottam, mindkét órát a relaxációval kezdtük, majd meghallgattuk a hónap dalát, és az órákat egy meditációval zártuk le.
1. óra:
– relaxáció,
– hónap dala meghallgatása,
– mese elolvasása, megbeszélése,
– meditáció
2. óra:
– relaxáció,
– hónap dala meghallgatása,
– Kis barátom hogy vagy? – körben ültünk, majd a tőlem jobbra lévőnek tettem fel a kérdést, és mindenki megkérdezte a jobbra ülő társától ugyanezt.
– Szomorú Szilárd és Boldog Blanka – szituációs játék; az egyik sír, a másik vigasztalni próbálja,
– ujjlenyomat készítése – minél több barátunktól szerezzük be az ujjlenyomatát,
– meditáció
Aranyossy Ágoston Református Óvoda és Általános Iskola
A téma feldolgozását most is két órára bontottam, mindkét órát a relaxációval kezdtük, majd meghallgattuk a hónap dalát, és az órákat egy meditációval zártuk le.
1. óra:
– relaxáció,
– hónap dala meghallgatása,
– mese elolvasása, megbeszélése,
– meditáció
2. óra:
– relaxáció,
– hónap dala meghallgatása,
– Kis barátom hogy vagy? – körben ültünk, majd a tőlem jobbra lévőnek tettem fel a kérdést, és mindenki megkérdezte a jobbra ülő társától ugyanezt.
– Szomorú Szilárd és Boldog Blanka – szituációs játék; az egyik sír, a másik vigasztalni próbálja,
– ujjlenyomat készítése – minél több barátunktól szerezzük be az ujjlenyomatát,
– meditáció
Aranyossy Ágoston Református Óvoda és Általános Iskola
A téma feldolgozását most is két órára bontottam, mindkét órát a relaxációval kezdtük, majd meghallgattuk a hónap dalát, és az órákat egy meditációval zártuk le.
1. óra:
– relaxáció,
– hónap dala meghallgatása,
– mese elolvasása, megbeszélése,
– meditáció
2. óra:
– relaxáció,
– hónap dala meghallgatása,
– Kis barátom hogy vagy? – körben ültünk, majd a tőlem jobbra lévőnek tettem fel a kérdést, és mindenki megkérdezte a jobbra ülő társától ugyanezt.
– Szomorú Szilárd és Boldog Blanka – szituációs játék; az egyik sír, a másik vigasztalni próbálja,
– barátságháló készítése,
– barátságlánc készítése
– meditáció
Aranyossy Ágoston Református Óvoda és Általános Iskola
A téma feldolgozását most is két órára bontottam, mindkét órát a relaxációval kezdtük, majd meghallgattuk a hónap dalát, és az órákat egy meditációval zártuk le.
1. óra:
– relaxáció,
– hónap dala meghallgatása,
– mese elolvasása, megbeszélése,
– meditáció
2. óra:
– relaxáció,
– hónap dala meghallgatása,
– Kis barátom hogy vagy? – körben ültünk, majd a tőlem jobbra lévőnek tettem fel a kérdést, és mindenki megkérdezte a jobbra ülő társától ugyanezt.
– Szomorú Szilárd és Boldog Blanka – szituációs játék; az egyik sír, a másik vigasztalni próbálja,
– barátságháló készítése,
– ujjlenyomat készítése – minél több barátunktól szerezzük be az ujjlenyomatát,
– meditáció
Dunakeszi Szent István Általános Iskola
Készítettünk a legjobb baráttal egy „halmaz” rajzot, aminek a közepén a közös tulajdonságok szerepeltek. Erről aki szeretett volna, mesélt is bővebben, de előtte még megpróbáltuk kitalálni a közös dolog alapján, ki lehet az illető.
Ezenkívül mindenki leírta a hozzá közel állók értékes tulajdonságait.
Megrajzoltuk a koncentrikus köröket, melynek a közepén szerencsére mindenhol a család szerepelt. Érdekes dolgokat is megtudtunk. Még inkább megismerjük egymást egy-egy ilyen feladat kapcsán.
Szerencsére a szív-gyűjtődobozunk folyamatosan telik, így hetente ürítjük, és felolvasom nekik, kivel milyen jó dolog történt az elmúlt napokban. Ezeket beragasztják a füzetükbe.