.
Társas kapcsolatok ápolása
A gyerekekkel miután beszélgettünk a társas kapcsolatok fontosságáról két gyakorlatot végeztünk el. A barátságklinikát és a körkérdéseket. Az utóbbi különösen tetszett, mert sokan beszélgettek egymással olyanok, akik a hétköznapokban, szünetekben nem szoktak.
A gyerekekkel miután beszélgettünk a társas kapcsolatok fontosságáról két gyakorlatot végeztünk el. A barátságklinikát és a körkérdéseket. Az utóbbi különösen tetszett, mert sokan beszélgettek egymással olyanok, akik a hétköznapokban, szünetekben nem szoktak.
A gyerekekkel miután beszélgettünk a társas kapcsolatok fontosságáról két gyakorlatot végeztünk el. A barátságklinikát és a körkérdéseket. Az utóbbi különösen tetszett, mert sokan beszélgettek egymással olyanok, akik a hétköznapokban, szünetekben nem szoktak.
A gyerekekkel miután beszélgettünk a társas kapcsolatok fontosságáról két gyakorlatot végeztünk el. A barátságklinikát és a körkérdéseket. Az utóbbi különösen tetszett, mert sokan beszélgettek egymással olyanok, akik a hétköznapokban, szünetekben nem szoktak.
A gyerekekkel miután beszélgettünk a társas kapcsolatok fontosságáról két gyakorlatot végeztünk el. A barátságklinikát és a körkérdéseket. Az utóbbi különösen tetszett, mert sokan beszélgettek egymással olyanok, akik a hétköznapokban, szünetekben nem szoktak.
A társas kapcsolatok, így az iskolai kapcsolatok és barátságok is jelentős szerepet játszanak minden gyermek életében. A feladatok közül az osztály közösen választotta ki, melyiket szeretnénk megvalósítani. Mivel nagyon szeretnek Lego-ból építeni, ezért nem volt kérdés számukra, hogy Barátságklinikát szeretnének építeni. Közben megbeszéltük, hogy milyen rendelőket képzelnek el bele és ott pontosan kiknek segítenének barátságokat kialakítani.
Ha boldog vagy, mutasd meg mindenkinek c. dalt meghallgattuk, majd eljátszottuk. A gyerekekkel sokat beszélgetünk arról, hogy miért fontos a barátság, a társas élet. Hogyan ápolhatjuk, erősíthetjük és ha kell javíthatjuk a barátságokat. Megismerkedtünk a rókával és a farkassal, akik lakodalomba mentek. Ezt követően hajtogattunk egymásnak valami meglepetést, kiszíneztük és mindenki odaadta valakinek, aki fontos neki. Én is kaptam négy csodaszép meglepetést.
A Màrton napi vetélkedő keretén belül az 1. b osztàly először versengett együtt , àllt ki a színpadra elénekelni egy libàs dalt. A gyerekek bíztattàk egymàst, egymàsért , az osztàlyért ” küzdöttek” ,igazi tàrsakkà vàltak!