
Megküzdési stratégiák


.Gyurátz F.Evangélikus Ált. Isk.
Örülök, hisz ilyen plüss tulajdonosaként, mást nem is tehetek.
Gárdonyi Zoltán Református Általános Iskola és AMI
„Előfordul, hogy az életben minden jól megy. Néha történnek váratlan események. Fontos, hogy hogyan reagálsz rájuk. Alakítsd át a problémákat lehetőségekké!”
.Gyurátz F.Evangélikus Ált. Isk.
Az osztályunk létszáma 31 fő. Mindenki használja az internetet, így mindenki találkozik különböző kihívós játékkal, pl.: jeges vízzel való „önlocsolás”. Mi az ilyen jellegű kezdeményezésektől, mint ÖKO iskola elhatárolódnánk, viszont Boldog Iskolaként útjára indítanánk egy újat. Minden nap 1-1 tanulónk örömét fotózzuk le. Mi okoz az adott nap örömöt a számára. Induljon a játék!
Addetur Baptista Gimnázium, Szakgimnázium és Szakiskola
Az órát azzal kezdtük, hogy mindenki húzott egy boldogság kártyát, ezek mentén kezdtünk el beszélgetni. Beszéltünk arról, hogy kinek milyen nehézsége volt mostanában, ki hogy oldotta meg. Beszéltünk a megküzdési stratégiákról, majd közösen ötletelve elkészítették a fiúk a képregény tervét, az egyik srác pedig megrajzolta.
Beszédes József Általános Iskola
A téma feldolgozásánál először mindenki egy heti célt tűzött ki. Egy hét múlva megbeszéltük, hogyan teljesítették. Ezután határoztuk meg a közös célt: a tanulmányi eredmény javítását. Ez egyéni vállalás is és közös is, melynek motivációja a legjobbak között lenni a tanulmányi versenyen, és kirándulást nyerni.
ZSZC Lámfalussy Sándor Szakképző Iskolája
A bevezető órán arról beszélgettünk, hogy küzdenek meg a gyerekek mindennapjaik során a stresszhelyzetekkel.