A feladatok segítségével összegyűjtöttük azokat a pozitív mondatokat, kifejezéseket, melyek segíthetnek a napi problémák megoldásában.

Beszédes József Általános Iskola
A feladatok segítségével összegyűjtöttük azokat a pozitív mondatokat, kifejezéseket, melyek segíthetnek a napi problémák megoldásában.
II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola és AMI
Nagyon sok mindennel kellett megküzdenünk ebben a hónapban. A tanulók nagy részének fontos lett- a félévi jegyek láttán-, hogy javítsanak osztályzataikon. Mások a magatartásukon igyekeztek javítani. 12 gyerek viszont a 6 osztályos gimnáziumba való felvételéért küzdött, melyet siker koronázott. A Boldogságórákon megfogalmazzuk céljainkat, melyeket igyekszünk egymáson számon kérni.
Tápi József Attila Általános Iskola
Februárban több jó tanácsot is megfogadtunk. S ezeket az általunk festett szivárványba is megjelöltük. S hogy minden nap lássuk, az ajtónk felett elhelyeztük.
Sok jó ötlet, tanács, biztatás került fel a megküzdés szivárványára.
Pálmonostorai Gárdonyi Géza Általános Iskola
A gyerekek a szivárványt megfestették és az interneten kerestek motivációs idézeteket a problémahelyzetek megoldásáról.
Kunszentmártoni Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
A mi gyönyörű szivárványunk,amit közösen,örömmel készítettünk !
Kunszentmártoni Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
Először azt gondoltam, hogy nehezen fogják a témát megérteni.Nagy örömömre azt tapasztaltam ,hogy mindenkinek van olyan személy az életében akihez fordulhat ha bajban van.A gyerekek többsége az anyukáját rajzolta maga mellé,aki segít neki.Az osztály másik fele az osztálytársát választotta megoldási stratégia gyanánt.Ezt nagyon pozitívnak érzem,mert ezek szerint jó a közösség és bíznak egymásban.
Kecskeméti Bekvárosi Zrínyi Ilona Általános Iskola Béke Általános Iskolája
Ez volt az a téma, amikor a mese nem segítette a megértést, inkább hátráltatta. Nem tudtak elszakadni a történettől, és minden probléma megoldására pszichológust, fejlesztő tanárt javasoltak. Ezt látva más irányba tereltem a beszélgetést, a mindennapi apró problémákról kezdtünk beszélgetni, és hogy ezekben ki tud nekünk, nekik segíteni, vagy hogyan tudnak magukon segíteni. Meghatódtam, hogy milyen szép gondolatok fogalmazódtak meg bennük, és milyen szépen ki is tudták ezt fejezni. A fényképen talán nem látszik elég jól, ezért leírom, miket írtak a szivárványra: „Sose add fel!” „”Legyél bátor!” „Ne veszítsd el a kedved!” „Nézz szembe a problémákkal!” „Nézz szembe a félelmeiddel!” „Kérj segítséget!” „Mondd el, mi bánt!” „Mindent próbálj meg!” „Küzdj a végtelenségig!” „Ne add fel!” Nagyon büszke voltam rájuk, mert nem egy kiemelkedően jó képességű osztály, sok a tanulási nehézséggel küzdő kisgyerek közöttük, de nagyon jó lelkűek, igyekvők és sokat segítenek egymásnak.