Legyen kabala állatunk!

Az elméleti órán megbeszéltük a megküzdés, és az ehhez tartozó fogalmakat. Az \\\\\\\”élet fő területeinek\\\\\\\” milyen céljai vannak az ember életében, és milyen akadályokat kell átlépnie, mivel kell megküzdeni, hogy elérje azokat.
Az egyéni megküzdési stratégiákról is beszélgettünk.
A mese alapján megértették tanulóink \\\\\\\”az egyszer fent, és egyszer lent\\\\\\\” mondás lényegét.
A labirintus segítségével az akadály fogalmát is értelmeztük.
Mindenki megrajzolta és kiszínezte a szivárványt, amelynek szintjeit az élet egy-egy területével azonosítottuk az elmélet alapján.
Ez a csoport a valóságban is alkalmazta ebben a hónapban a témát, hisz az Országos Háztartási Tanulmányi Versenyre készültek és részt vettek az elődöntőn !
Az elméleti órán megbeszéltük a megküzdés, és az ehhez tartozó fogalmakat. Az „élet fő területeinek” milyen céljai vannak az ember életében, és milyen akadályokat kell átlépnie, mivel kell megküzdeni, hogy elérje azokat.
Az egyéni megküzdési stratégiákról is beszélgettünk.
A mese alapján megértették tanulóink „az egyszer fent, és egyszer lent” mondás lényegét.
A labirintus segítségével az akadály fogalmát is értelmeztük.
Mindenki megrajzolta és kiszínezte a szivárványt, amelynek szintjeit az élet egy-egy területével azonosítottuk az elmélet alapján.
Az elméleti órán megbeszéltük a megküzdés, és az ehhez tartozó fogalmakat. Az „élet fő területeinek” milyen céljai vannak az ember életében, és milyen akadályokat kell átlépnie, mivel kell megküzdeni, hogy elérje azokat.
Az egyéni megküzdési stratégiákról is beszélgettünk.
A mese alapján megértették tanulóink „az egyszer fent, és egyszer lent” mondás lényegét.
A labirintus segítségével az akadály fogalmát is értelmeztük.
Mindenki megrajzolta és kiszínezte a szivárványt, amelynek szintjeit az élet egy-egy területével azonosítottuk az elmélet alapján.
Kiskunhalasi SZC Kiskunfélegyházi Kossuth Lajos Szakképző Iskolája és Kollégiuma
A hónap témáját sok beszélgetés jellemezte. Sokat tanultunk magunkról és egymásról, és arról, hogy az egyes helyzetekben miként, milyen módokon is reagálhatunk. A feladatok közül a megküzdés hegységet választottuk.
Kiskunhalasi SZC Kiskunfélegyházi Kossuth Lajos Szakképző Iskolája és Kollégiuma
A hónap témája sok érdekes információt adott, és még több kérdést fogalmazott meg bennünk. Sok elgondolkoztató, érdekes beszélgetésünk volt a csoporttársainkkal az egyes helyzetek során bennünk felmerülő megoldásokkal kapcsolatban. A feladatok közül a megküzdés hegységet választottuk.
Kiskunhalasi SZC Kiskunfélegyházi Kossuth Lajos Szakképző Iskolája és Kollégiuma
A megküzdési stratégiák sokunk számára azt az élményt nyújtotta, mintha már ismerős lenne. Többen közülünk rájöttek arra, hogy bizonyos módszereket a hétköznapokban is sokszor használnak. A témakört feldolgozva most már meg is tudjuk pontosan határozni a a nehéz helyzetek feldolgozására saját magunk által használt stratégiánkat.
Kiskunhalasi SZC Kiskunfélegyházi Kossuth Lajos Szakképző Iskolája és Kollégiuma
Ebben a hónapban a megküzdési stratégiákkal foglalkoztunk. Nem volt könnyű megtalálni magunkban, hogy egyenként milyen stratégiákat alkalmazunk a stresszes helyzetek legyőzésére, de végül mindannyian rájöttünk, nekünk mi a legcélravezetőbb. A feladatok közül a jóslat írást választottuk.
Erzsébethelyi Általános Iskola
A gyerekek nagyon fogékonyak voltak a témára, aktívan vettek részt a foglalkozásokon. Jó meglátásaik, ötleteik voltak. Szívesen relaxálnak, és kérik a zenéket…akár rajz órán is. Örömmel tölt el, hogy látom a fejlődésüket, és látom, hogy van értelme és eredménye ennek a programnak.