-Relaxáció: „Rongybabává válok,csak pihenni vágyok..” -Dal: Ellazulni jaj de jó! -Bátorságpróba (Boldogságóra könyv 136.oldal) -Cápatámadás (Boldogságóra könyv 146.oldal) -Zárókör: Mi a következő célod,amit el szeretnél érni és mit teszel érte?
Megküzdési stratégiák
Mielőtt elkezdtük a gyerekekkel a boldogság órát, letisztáztuk, hogy mi is az a megküzdési stratégia, küzdelem. A gyerekek szépen ki tudták fejteni, hogy küzdés mindig valami cél érdekében történik.
Nagyon jó feladatokat kaptunk segédanyagként,így a lányok a haj formázást élvezték.
Az osztály tanulói lapra rajzoltak szivárványt és a feladat alapján megcsinálták a feladatot, miszerint levegőt addig nem vehet még végig nem ért az ujja az adott színen.
A kiképzéses feladatot különösen élvezték, hiszen testnevelés órákon is néha hasonlókat szoktunk csinálni.
Mielőtt elkezdtük a gyerekekkel a boldogság órát, letisztáztuk, hogy mi is az a megküzdési stratégia, küzdelem. A gyerekek szépen ki tudták fejteni, hogy küzdés mindig valami cél érdekében történik.
Nagyon jó feladatokat kaptunk segédanyagként,így a lányok a haj formázást élvezték.
Az osztály tanulói lapra rajzoltak szivárványt és a feladat alapján megcsinálták a feladatot, miszerint levegőt addig nem vehet még végig nem ért az ujja az adott színen.
A kiképzéses feladatot különösen élvezték, hiszen testnevelés órákon is néha hasonlókat szoktunk csinálni.
Mielőtt elkezdtük a gyerekekkel a boldogság órát, letisztáztuk, hogy mi is az a megküzdési stratégia, küzdelem. A gyerekek szépen ki tudták fejteni, hogy küzdés mindig valami cél érdekében történik.
Nagyon jó feladatokat kaptunk segédanyagként,így a lányok a haj formázást élvezték.
Az osztály tanulói lapra rajzoltak szivárványt és a feladat alapján megcsinálták a feladatot, miszerint levegőt addig nem vehet még végig nem ért az ujja az adott színen.
A kiképzéses feladatot különösen élvezték, hiszen testnevelés órákon is néha hasonlókat szoktunk csinálni.
Mielőtt elkezdtük a gyerekekkel a boldogság órát, letisztáztuk, hogy mi is az a megküzdési stratégia, küzdelem. A gyerekek szépen ki tudták fejteni, hogy küzdés mindig valami cél érdekében történik.
Nagyon jó feladatokat kaptunk segédanyagként,így a lányok a haj formázást élvezték.
Az osztály tanulói lapra rajzoltak szivárványt és a feladat alapján megcsinálták a feladatot, miszerint levegőt addig nem vehet még végig nem ért az ujja az adott színen.
A kiképzéses feladatot különösen élvezték, hiszen testnevelés órákon is néha hasonlókat szoktunk csinálni.
Mielőtt elkezdtük a gyerekekkel a boldogság órát, letisztáztuk, hogy mi is az a megküzdési stratégia, küzdelem. A gyerekek szépen ki tudták fejteni, hogy küzdés mindig valami cél érdekében történik.
Nagyon jó feladatokat kaptunk segédanyagként,így a lányok a haj formázást élvezték.
Az osztály tanulói lapra rajzoltak szivárványt és a feladat alapján megcsinálták a feladatot, miszerint levegőt addig nem vehet még végig nem ért az ujja az adott színen.
A kiképzéses feladatot különösen élvezték, hiszen testnevelés órákon is néha hasonlókat szoktunk csinálni.
Mielőtt elkezdtük a gyerekekkel a boldogság órát, letisztáztuk, hogy mi is az a megküzdési stratégia, küzdelem. A gyerekek szépen ki tudták fejteni, hogy küzdés mindig valami cél érdekében történik.
Nagyon jó feladatokat kaptunk segédanyagként,így a lányok a haj formázást élvezték.
Az osztály tanulói lapra rajzoltak szivárványt és a feladat alapján megcsinálták a feladatot, miszerint levegőt addig nem vehet még végig nem ért az ujja az adott színen.
A kiképzéses feladatot különösen élvezték, hiszen testnevelés órákon is néha hasonlókat szoktunk csinálni.
Mielőtt elkezdtük a gyerekekkel a boldogság órát, letisztáztuk, hogy mi is az a megküzdési stratégia, küzdelem. A gyerekek szépen ki tudták fejteni, hogy küzdés mindig valami cél érdekében történik.
Nagyon jó feladatokat kaptunk segédanyagként,így a lányok a haj formázást élvezték.
Az osztály tanulói lapra rajzoltak szivárványt és a feladat alapján megcsinálták a feladatot, miszerint levegőt addig nem vehet még végig nem ért az ujja az adott színen.
A kiképzéses feladatot különösen élvezték, hiszen testnevelés órákon is néha hasonlókat szoktunk csinálni.
Február a megküzdési stratégiák hónapja. A gyermekek számára is nagyon fontos, hogy tudatában legyenek annak, hogy életünk része a kudarc, a nehézségek és a fájdalom is. Megoldási kulcsokat kerestünk, hogy könnyebben tudjunk megküzdeni ezekkel. Beszélgetőkör keretében már megélt problémás helyzeteket elemeztünk. Eszköztárunkat bővítettük. Egy finom bonbon kiürült dobozában édességet, hoztam a diákoknak. A kibontott bonbonok csomagolásából azonban nem a finom mentolos csoki lapocskák kerültek elő. Őszinte vigasztaló szavak, mondatok lapultak a csomagolásban. Aztán ajándékcsomagot készítettünk, ezekből a mondatokból. Rajzaink készítése közben arról is beszélgettünk, hogyan tudunk mi is hasonló ajándékokat adni embertársainknak. Mennyit számíthat egy megfelelő helyen és időben elhangzott vigasztaló mondat, üzenet, …? A hónap dala hallgatása közben ellazultunk.
Február a megküzdési stratégiák hónapja. A gyermekek számára is nagyon fontos, hogy tudatában legyenek annak, hogy életünk része a kudarc, a nehézségek és a fájdalom is. Megoldási kulcsokat kerestünk, hogy könnyebben tudjunk megküzdeni ezekkel. Beszélgetőkör keretében már megélt problémás helyzeteket elemeztünk. Eszköztárunkat bővítettük. Egy finom bonbon kiürült dobozában édességet, hoztam a diákoknak. A kibontott bonbonok csomagolásából azonban nem a finom mentolos csoki lapocskák kerültek elő. Őszinte vigasztaló szavak, mondatok lapultak a csomagolásban. Aztán ajándékcsomagot készítettünk, ezekből a mondatokból. Rajzaink készítése közben arról is beszélgettünk, hogyan tudunk mi is hasonló ajándékokat adni embertársainknak. Mennyit számíthat egy megfelelő helyen és időben elhangzott vigasztaló mondat, üzenet, …? A hónap dala hallgatása közben ellazultunk.