Íme a harmadik:

Bárczi Gusztáv Ált. Isk., Szakiskola , Készségfejlesztő Iskola és EGYMI
Második rajzunk.
A rossz osztályzat javítása.
Bárczi Gusztáv Ált. Isk., Szakiskola , Készségfejlesztő Iskola és EGYMI
Eddigi feladataink közül a képregény készítés volt a legnehezebb. Igaz, a megbocsátás téma feldolgozása sem ment zökkenőmentesen, de azért megküzdöttünk vele .Így most az összes rajzunkat szeretném megmutatni, a gyerekek megdolgoztak azért, hogy teljesítsék a feladatot.
Első kép. A fára felrúgott labda okozta probléma.
Makói Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola Almási Tagintézmény
Előkészültünk, beszélgettünk, amikor a zene megszólalt, az egyik kislány szeme felcsillant: „Ez ismerős!” Rákérdeztem, hogy honnan ismeri a Ho’oponopono számot, csak mosolyogva azt felelte: „Anyukámtól.”
A levelek lassan elkészültek, miközben szólt a zene, volt, akinek egy-két sorra sikeredett, de volt, aki több mondatban is kiírta magából a régóta hordozott dolgokat. Mindegyik értékes. :-)))
Herceghalmi Általános Iskola, 2053 Herceghalom Gesztenyés utca 15.
2015 szeptembere óta tartjuk a Herceghalmi Általános Iskolában a boldogságórákat. A gyerekek nagyon szeretik, érdeklődve várják az újabb és újabb feladatokat.
Az áprilisi téma, a megbocsátás volt. Megírták a bocsánatkérő és a megbocsátó leveleiket, melyeknek nagy része az osztály előtt felolvasásra került. Voltak nagy összeborulások, férfias kézfogások. Még néhány könnycsepp is kicsordult egy-egy szemecskéből. Természetesen mindenki mindenkinek megbocsátott, hiszen tudják, hogy kár az időt veszekedéssel, gyűlölködéssel, mérgelődéssel tölteni. Már azt is megtanulták, hogy a mérgelődés mérgezi a lelkünket, ami kihathat testi és lelki egészségünkre egyaránt.
A boldogságfalunk ebben a hónapban így fest:
Miskolci II.Rákóczi Ferenc Általános Iskola
Volt olyan gyermek, aki egy elbeszélő fogalmazást írt a család megbocsátási szokásáról.