
Megbocsátás


Bihardioszegi Altalanos Iskola
Cserfesek6c /Aprilis
A megbocsátás
Temak :
Hogyan fejleszti a megbocsátás a személyiséget?
A megbocsátás három megközelítése.
Mi nem megbocsátás?
A megbocsátás hat szintje.
Celok:
A tanulok megértik azt, hogy megbocsátani az ő érdekük, es a megfelelő lépések az számukra megfelelő egyéni tempóban követhetik majd ezt a felismerést.
A MEGBOCSÁTÁS ERDEJE
A gyerekek el készítettek egy olyan erdő rajzát, melyben minden fa egy-egy olyan tulajdonság, személyiségvonás, képesség… stb. képviselője lett, amely segít a megbocsátásban (például bizalom, türelem, szeretet, őszinteség… stb.). A színek, formák kifejező erején túl természetesen ikonokkal, egyéb szimbólumokkal, kis rajzokkal, feliratokkal, idézetekkel (egyéb kreatív ötletekkel) is gazdagíthattak az erdei tájképet.
Az ora elso feleben eloszor atismeteltuk az elozo oran tanultakat, majd kozosen osszeszedtuk azokat a tulajdonsagokat es szemelyisegvonasokat mellyek a megbocsatasban segitsegunkre lehetnek. Majd mindenki elkezdte kesziteni az erdo rajzat , a kozos munka eredmenyet fenykepekkel orokitettuk meg.
Az ora minden percet elveztuk a rajzok zenei alafestessel keszultek ( Mozart ).
Szabo Aliz Pszichologus
Bihardioszegi Altalanos Iskola
Cserfesek6c /Aprilis
A megbocsátás
Temak :
Hogyan fejleszti a megbocsátás a személyiséget?
A megbocsátás három megközelítése.
Mi nem megbocsátás?
A megbocsátás hat szintje.
Celok:
A tanulok megértik azt, hogy megbocsátani az ő érdekük, es a megfelelő lépések az számukra megfelelő egyéni tempóban követhetik majd ezt a felismerést.
A MEGBOCSÁTÁS ERDEJE
A gyerekek el készítettek egy olyan erdő rajzát, melyben minden fa egy-egy olyan tulajdonság, személyiségvonás, képesség… stb. képviselője lett, amely segít a megbocsátásban (például bizalom, türelem, szeretet, őszinteség… stb.). A színek, formák kifejező erején túl természetesen ikonokkal, egyéb szimbólumokkal, kis rajzokkal, feliratokkal, idézetekkel (egyéb kreatív ötletekkel) is gazdagíthattak az erdei tájképet.
Az ora elso feleben eloszor atismeteltuk az elozo oran tanultakat, majd kozosen osszeszedtuk azokat a tulajdonsagokat es szemelyisegvonasokat mellyek a megbocsatasban segitsegunkre lehetnek. Majd mindenki elkezdte kesziteni az erdo rajzat , a kozos munka eredmenyet fenykepekkel orokitettuk meg.
Az ora minden percet elveztuk a rajzok zenei alafestessel keszultek ( Mozart ).
Szabo Aliz Pszichologus
Bihardioszegi Altalanos Iskola
Cserfesek6c /Aprilis
A megbocsátás
Temak :
Hogyan fejleszti a megbocsátás a személyiséget?
A megbocsátás három megközelítése.
Mi nem megbocsátás?
A megbocsátás hat szintje.
Celok:
A tanulok megértik azt, hogy megbocsátani az ő érdekük, es a megfelelő lépések az számukra megfelelő egyéni tempóban követhetik majd ezt a felismerést.
A MEGBOCSÁTÁS ERDEJE
A gyerekek el készítettek egy olyan erdő rajzát, melyben minden fa egy-egy olyan tulajdonság, személyiségvonás, képesség… stb. képviselője lett, amely segít a megbocsátásban (például bizalom, türelem, szeretet, őszinteség… stb.). A színek, formák kifejező erején túl természetesen ikonokkal, egyéb szimbólumokkal, kis rajzokkal, feliratokkal, idézetekkel (egyéb kreatív ötletekkel) is gazdagíthattak az erdei tájképet.
Az ora elso feleben eloszor atismeteltuk az elozo oran tanultakat, majd kozosen osszeszedtuk azokat a tulajdonsagokat es szemelyisegvonasokat mellyek a megbocsatasban segitsegunkre lehetnek. Majd mindenki elkezdte kesziteni az erdo rajzat , a kozos munka eredmenyet fenykepekkel orokitettuk meg.
Az ora minden percet elveztuk a rajzok zenei alafestessel keszultek ( Mozart ).
Szabo Aliz Pszichologus
Bihardioszegi Altalanos Iskola
Cserfesek6c /Aprilis
A megbocsátás
Temak :
Hogyan fejleszti a megbocsátás a személyiséget?
A megbocsátás három megközelítése.
Mi nem megbocsátás?
A megbocsátás hat szintje.
Celok:
A tanulok megértik azt, hogy megbocsátani az ő érdekük, es a megfelelő lépések az számukra megfelelő egyéni tempóban követhetik majd ezt a felismerést.
A MEGBOCSÁTÁS ERDEJE
A gyerekek el készítettek egy olyan erdő rajzát, melyben minden fa egy-egy olyan tulajdonság, személyiségvonás, képesség… stb. képviselője lett, amely segít a megbocsátásban (például bizalom, türelem, szeretet, őszinteség… stb.). A színek, formák kifejező erején túl természetesen ikonokkal, egyéb szimbólumokkal, kis rajzokkal, feliratokkal, idézetekkel (egyéb kreatív ötletekkel) is gazdagíthattak az erdei tájképet.
Az ora elso feleben eloszor atismeteltuk az elozo oran tanultakat, majd kozosen osszeszedtuk azokat a tulajdonsagokat es szemelyisegvonasokat mellyek a megbocsatasban segitsegunkre lehetnek. Majd mindenki elkezdte kesziteni az erdo rajzat , a kozos munka eredmenyet fenykepekkel orokitettuk meg.
Az ora minden percet elveztuk a rajzok zenei alafestessel keszultek ( Mozart ).
Szabo Aliz Pszichologus
Bihardioszegi Altalanos Iskola
Cserfesek6c /Aprilis
A megbocsátás
Temak :
Hogyan fejleszti a megbocsátás a személyiséget?
A megbocsátás három megközelítése.
Mi nem megbocsátás?
A megbocsátás hat szintje.
Celok:
A tanulok megértik azt, hogy megbocsátani az ő érdekük, es a megfelelő lépések az számukra megfelelő egyéni tempóban követhetik majd ezt a felismerést.
A MEGBOCSÁTÁS ERDEJE
A gyerekek el készítettek egy olyan erdő rajzát, melyben minden fa egy-egy olyan tulajdonság, személyiségvonás, képesség… stb. képviselője lett, amely segít a megbocsátásban (például bizalom, türelem, szeretet, őszinteség… stb.). A színek, formák kifejező erején túl természetesen ikonokkal, egyéb szimbólumokkal, kis rajzokkal, feliratokkal, idézetekkel (egyéb kreatív ötletekkel) is gazdagíthattak az erdei tájképet.
Az ora elso feleben eloszor atismeteltuk az elozo oran tanultakat, majd kozosen osszeszedtuk azokat a tulajdonsagokat es szemelyisegvonasokat mellyek a megbocsatasban segitsegunkre lehetnek. Majd mindenki elkezdte kesziteni az erdo rajzat , a kozos munka eredmenyet fenykepekkel orokitettuk meg.
Az ora minden percet elveztuk a rajzok zenei alafestessel keszultek ( Mozart ).
Szabo Aliz Pszichologus
Bihardioszegi Altalanos Iskola
Cserfesek6c /Aprilis
A megbocsátás
Temak :
Hogyan fejleszti a megbocsátás a személyiséget?
A megbocsátás három megközelítése.
Mi nem megbocsátás?
A megbocsátás hat szintje.
Celok:
A tanulok megértik azt, hogy megbocsátani az ő érdekük, es a megfelelő lépések az számukra megfelelő egyéni tempóban követhetik majd ezt a felismerést.
A MEGBOCSÁTÁS ERDEJE
A gyerekek el készítettek egy olyan erdő rajzát, melyben minden fa egy-egy olyan tulajdonság, személyiségvonás, képesség… stb. képviselője lett, amely segít a megbocsátásban (például bizalom, türelem, szeretet, őszinteség… stb.). A színek, formák kifejező erején túl természetesen ikonokkal, egyéb szimbólumokkal, kis rajzokkal, feliratokkal, idézetekkel (egyéb kreatív ötletekkel) is gazdagíthattak az erdei tájképet.
Az ora elso feleben eloszor atismeteltuk az elozo oran tanultakat, majd kozosen osszeszedtuk azokat a tulajdonsagokat es szemelyisegvonasokat mellyek a megbocsatasban segitsegunkre lehetnek. Majd mindenki elkezdte kesziteni az erdo rajzat , a kozos munka eredmenyet fenykepekkel orokitettuk meg.
Az ora minden percet elveztuk a rajzok zenei alafestessel keszultek ( Mozart ).
Szabo Aliz Pszichologus
Bihardioszegi Altalanos Iskola
Cserfesek6c /Aprilis
A megbocsátás
Temak :
Hogyan fejleszti a megbocsátás a személyiséget?
A megbocsátás három megközelítése.
Mi nem megbocsátás?
A megbocsátás hat szintje.
Celok:
A tanulok megértik azt, hogy megbocsátani az ő érdekük, es a megfelelő lépések az számukra megfelelő egyéni tempóban követhetik majd ezt a felismerést.
Ho’oponopono feladatlap :
A ho’oponopono eredetenek es jelentesenek atbeszelese a tanulokkal, majd egy kepregeny keszitese, a lapot negy kockara bontottuk , mindegyik kocka megfelelt egy adott reszletnek a ho’oponoponobol , mint peldaul : Sajnalom! Bocsass meg! Koszonom! Szeretlek!
Rajzolas es szinezes , zenei alafestessel (Mozart).
Bihardioszegi Altalanos Iskola
Cserfesek6c /Aprilis
A megbocsátás
Temak :
Hogyan fejleszti a megbocsátás a személyiséget?
A megbocsátás három megközelítése.
Mi nem megbocsátás?
A megbocsátás hat szintje.
Celok:
A tanulok megértik azt, hogy megbocsátani az ő érdekük, es a megfelelő lépések az számukra megfelelő egyéni tempóban követhetik majd ezt a felismerést.
Ho’oponopono feladatlap :
A ho’oponopono eredetenek es jelentesenek atbeszelese a tanulokkal, majd egy kepregeny keszitese, a lapot negy kockara bontottuk , mindegyik kocka megfelelt egy adott reszletnek a ho’oponoponobol , mint peldaul : Sajnalom! Bocsass meg! Koszonom! Szeretlek!
Rajzolas es szinezes , zenei alafestessel (Mozart).
Szabo Aliz Pszichologus