
Megbocsátás


Varga Domokos Általános Művelődési Központ Damjanich utcai Óvoda
Foglalkozást kezdő relaxáció ,, Meglengetem a karom, pedig alig akarom….”
,,A haragom kifújom, mint a cica nyújtózom.”Meghallgattuk a ,, Sajnálom bocsáss meg… éneket.
A témát mesével dolgoztuk fel: ,, Tündéri bocsánat”
Beszélgetés: Kire haragszok?
Olyan helyzeteket idéztünk fel, amikor valaki megbántott bennünket. Próbáltuk megnevezni azt a személyt , akinek jó lenne, ha meg tudnánk bocsátani és megneveztük az illető személy tulajdonságait.
Bábjátékot játszottunk a gyerekekkel közösen, majd varázskártyákat készítettünk, amiket végül haza is vittek a családjuknak.
A megbocsátás jelénekKitűzése a lépcsőfokra.
MARKAZI VÁRVÖLGYE ÁLTALÁNOS ISKOLA
Az év legnehezebb témája volt ez a csoport számára. Nehéz volt szembesülniük azzal, mennyi feldolgozatlan sérelmet hordoznak már ők is magukban. Talán néhányat sikerült elengedniük.
Május hónapban a megbocsátással foglalkoztunk. Mindenki választott magának egy követ, amit egész nap a kezében tartott, nem rakhatta le. A nap végén megbeszéltük, hogy a kövek egy-egy sérelem szimbóluma, amit megpróbálunk a kővel együtt lerakni. Volt olyan tanuló, aki még másnap is szorongatta a követ a kezében, de végül mindenkinek sikerült „megszabadulni tőle”.
Kossuth Lajos Evangélikus Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
írta: Kedvesek3a
Kossuth Lajos Evangélikus Általános Iskola és AMI
Soltvadkert, Bocskai u. 2.