Mozogni jó!
Testmozgás
Sajnos a kialakult helyzet miatt más módon tudtuk májusban is megtartani a “Boldogságórát”. Ebben a hónapban az egészséges életmód volt a témánk. A gyerekek azt a feladatot kapták, hogy ha van lehetőségük, akkor minél többet játszanak, mozogjanak az udvarukban, kertjükben. Az egészséges életmód egyik fontos pillére a testmozgás is. Mivel a természetben volt a feladat, így kiszínezték a „szeretet fáját” feladatlapot is.
Budapest XVI. Kerületi Általános Iskola
A tantermen kívüli oktatás keretében zajlott az osztályfőnöki óránk. Ebben a tanévben már csak 26 gyermekem van. Készítettem egy gyors felmérést, ebben a karanténos időszakban: ki, mit, milyen gyakorisággal tesz egészsége érdekében.
Március 16 óta : – rendszeresen online edzésen vesz részt szakember felügyelete mellett: 8 fő
– egyedül sportol 11 fő
– a szüleivel mozog 11 fő
– napi rendszerességgel mozog 12 fő
– heti rendszerességgel mozog 10 fő
Mikor érzed szükségét a testmozgásnak?
amikor agyilag fáradt vagyok,sok ülés, sok számítógépes játék után, ha megkérnek rá, ha tudom: a barátaimmal találkozhatok.
Milyen állapotban leszel mozgás után?
boldogabb leszek, megnyugszom, kiegyensúlyozott leszek,jól eső fáradtság uralkodik el rajtam.
Abban mindenki egyet értett, hogy hiányoznak a közös tesi órák!
Ceglédi Táncsics Mihály Általános Iskola
A testmozgás, az egészséges életmód fontossága talán még nagyobb szerepet kapott a mostani életünkben, mint a korábbiakban.
Érzik ezt a gyerekek is.
Alig ismertettem és küldtem el a feladatot nekik, amit most a technikaórába rejtettem, máris özönlöttek a megoldások.
Látszik, hogy élvezték: Rengeteg ötlet, fantázia, szépen elkészített, szépen megírt alkotások.
Volt, aki gyümölcsökből, zöldségekből álmodta meg az Egészségmanóját.
Voltak, főként a fiúk közül, akik Legóból készítettek el egy vagy több figurát. Sőt az egyikük egy egész jelenetet alkotott meg, ahogyan az Egészségmanók testüket edzve, katonai kiképzésen vesznek részt, hogy kirobbanó formában tudják egészségünk védelmét szolgálni.
Aztán jöttek a rajzos megoldások, versikékkel, dalszövegek átírásával, ezeket is nagyon élveztem.
Többen történetmesélésbe fogtak, rajzokkal illusztrálva a meséjüket.
Ám a hab a tortán a videó volt!!!!
Lacika Egészségmanó kalandjai a koronavírussal!
Van ebben minden: gyurmafigura, animáció, zenei aláfestés, operarészlet..
Bár egymástól most elkülönülve, mégis egységes egészet alkotott az osztályunk, ahol mindenki hozzátette a saját színét a palettához.
Ceglédi Táncsics Mihály Általános Iskola
A testmozgás, az egészséges életmód fontossága talán még nagyobb szerepet kapott a mostani életünkben, mint a korábbiakban.
Érzik ezt a gyerekek is.
Alig ismertettem és küldtem el a feladatot nekik, amit most a technikaórába rejtettem, máris özönlöttek a megoldások.
Látszik, hogy élvezték: Rengeteg ötlet, fantázia, szépen elkészített, szépen megírt alkotások.
Volt, aki gyümölcsökből, zöldségekből álmodta meg az Egészségmanóját.
Voltak, főként a fiúk közül, akik Legóból készítettek el egy vagy több figurát. Sőt az egyikük egy egész jelenetet alkotott meg, ahogyan az Egészségmanók testüket edzve, katonai kiképzésen vesznek részt, hogy kirobbanó formában tudják egészségünk védelmét szolgálni.
Aztán jöttek a rajzos megoldások, versikékkel, dalszövegek átírásával, ezeket is nagyon élveztem.
Többen történetmesélésbe fogtak, rajzokkal illusztrálva a meséjüket.
Ám a hab a tortán a videó volt!!!!
Lacika Egészségmanó kalandjai a koronavírussal!
Van ebben minden: gyurmafigura, animáció, zenei aláfestés, operarészlet..
Bár egymástól most elkülönülve, mégis egységes egészet alkotott az osztályunk, ahol mindenki hozzátette a saját színét a palettához.
Ceglédi Táncsics Mihály Általános Iskola
A testmozgás, az egészséges életmód fontossága talán még nagyobb szerepet kapott a mostani életünkben, mint a korábbiakban.
Érzik ezt a gyerekek is.
Alig ismertettem és küldtem el a feladatot nekik, amit most a technikaórába rejtettem, máris özönlöttek a megoldások.
Látszik, hogy élvezték: Rengeteg ötlet, fantázia, szépen elkészített, szépen megírt alkotások.
Volt, aki gyümölcsökből, zöldségekből álmodta meg az Egészségmanóját.
Voltak, főként a fiúk közül, akik Legóból készítettek el egy vagy több figurát. Sőt az egyikük egy egész jelenetet alkotott meg, ahogyan az Egészségmanók testüket edzve, katonai kiképzésen vesznek részt, hogy kirobbanó formában tudják egészségünk védelmét szolgálni.
Aztán jöttek a rajzos megoldások, versikékkel, dalszövegek átírásával, ezeket is nagyon élveztem.
Többen történetmesélésbe fogtak, rajzokkal illusztrálva a meséjüket.
Ám a hab a tortán a videó volt!!!!
Lacika Egészségmanó kalandjai a koronavírussal!
Van ebben minden: gyurmafigura, animáció, zenei aláfestés, operarészlet..
Bár egymástól most elkülönülve, mégis egységes egészet alkotott az osztályunk, ahol mindenki hozzátette a saját színét a palettához.
Taszári Körzeti Általános Iskola
Boldogságórát otthon elég nehéz tartani. Az adott feladatokat, ötleteket egy kis átalakítással aki szerette volna, meg tudta oldani. Az osztály egy része nagyon aktív volt ebben. Annyira, hogy tevékenységeiket (mert nem szerettem volna, ha bármi kimarad) egy filmben gyűjtöttem össze.
Fábiánsebestyéni Arany János Általános Iskola és AMI
Nagyon szerették ezt a témát. Elégé izgő-mozgó társaság, nagy lelkesedéssel végzik online oktatás során is a mozgásos feladatokat. Az egészséges életmódról már sokat beszélgettünk, szinte minden tantárggyal kapcsolatba hozható. Így már csak a manók megjelenítése volt a feladat. Nagyon élvezték a törülközőhajtogatást, amibe a szülők is szívesen besegítettek.