A Székely Mikó Kollégium 5. C osztályának legnagyobb vágya vált valóra ebben a hónapban, hisz 7 hónapnyi online tanulás után végre visszatérhettünk az iskolába, személyes jelenléttel. Így nagyon örültünk, hogy e hónap boldogságórás projektjének a feladatait már nem online kellett elvégezzük, hanem „hús és vér” sportolásban élhettük ki a sportolás utáni vágyunkat. A boldogságórát még online tartottuk meg, amely során a Bagdi Bella zenéjére tornásztunk, mindenki otthon a saját otthonában. Majd a kérésemre minden diák, elővette és bemutatta az érmeit, kupáit, amelyeket az eddigi életük során szereztek. Hála a Jóistennek az osztályom 90%-a valamilyen sportot űz, amelyekkel már komoly eredményeket is elért egy pár diák. Bár terveztünk egy közös kirándulást is ebben a hónapban a sugásfürdői élményparkba, de sajnos a kedvezőtlen időjárás végett júniusra kellett ezt halasszuk. Ennek ellenére sikerült közös sportolási lehetőséget szervezzünk, ugyanis testnevelés órán a diákjaim élhettek a kedvenc sportjaiknak, hisz egyaránt focizhattak és kosarazhattak mindenki nagy örömére. Meg is fogalmazták, hogy számukra ez volt az eddigi boldogságórás projekt legkedveltebb téma. Az 5. C osztály egyöntetűen beismerte, hogy az “Ép testben ép lélek” nem csak egy szólás-mondás, hanem nagyon is igaz, hisz csak akkor tudunk kiegyensúlyozottak lenni, ha lehetőségünk van a fizikai egészségünk biztosítására is, aminek egyetlen feltétele a sportolás, főleg ebben a túlzottan online világban. A szívünk ismét csordultig van hálával azért, hogy ebben a hónapban is megtapasztalhattuk a boldogságóra áldásait, ezért e lehetőségért köszönetünket szeretnénk kifejezni a Boldogságóra csapatának.
Testmozgás
Kossuth Lajos Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
A testmozgás gyakorlása
Szerencsére visszatérhettek a “normálisabb” körülmények az iskola falai közé. S újra élvezhettük egymás társaságát.
Lelki egyensúlyunk megteremtése, és a boldogság felfedezése nem csupán szellemi jólét, lelki béke felfedezése, megélése. Elengedhetetlen vele járója a fizikai aktivitás, amely egyénenként testre szabott.
Azt kell megkeresni, hogy mi az a sprottevékenység, fizikai kikapcsolódás, amely az egészséges életmódunk elősegíti!
Fontos az is, amit teszünk, örömmel tegyük!
A rendszeres mozgás fontos, s ebben nagy szerepe van intézményünknek. Szem előtt kell tartani az örömszerző mozgást, játékot! A tesnevelés, mozgás órák, sportos foglalkozàsok, tánc mindezt segítik elő. Még az ének óra adta dalok játékai is.
A hónapban tudatosabban beszéltünk a mozgásról, a sportról, s végeztünk örömöt okozó mozgásokat.
Ugráltunk just dance-re, énekeltünk, táncoltunk.
Meghallgattuk a mesét a kis állatok olimpiájáról és lerajzoltuk.
Majd beszélgettünk róla. S mindenki elmondta miféle mozgásokat végez. A felsorolás egyre csak bővült, hogy mi minden tartozik ezekbe. Abből készítettünk egy boldogsàghoz vezető utat. Az út mellett találhatóak a kedvelt mozgást segítő eszközök, vagy épp az állatok, akikkel sétálnak. S körülöttük a kiszínesedő világ, amely által boldogabb gyerekké válhatnak. Rajzaik egy része ezt jeleníti meg.
Iskolánk osztályait sportversenyre hívtuk.
Elmentünk a piacra és vásároltunk zöldséget és gyümölcsöt. Majd elfogyasztottuk. Gyógynövényekből és mézből teát készítettünk, miután jól kifáradtunk a versenyben.
Reméljük, másokat is boldoggá tettek a hónap során végzett játékok, a mozgás öröme!😊
Kossuth Lajos Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
A testmozgás gyakorlása
Szerencsére visszatérhettek a “normálisabb” körülmények az iskola falai közé. S újra élvezhettük egymás társaságát.
Lelki egyensúlyunk megteremtése, és a boldogság felfedezése nem csupán szellemi jólét, lelki béke felfedezése, megélése. Elengedhetetlen vele járója a fizikai aktivitás, amely egyénenként testre szabott.
Azt kell megkeresni, hogy mi az a sprottevékenység, fizikai kikapcsolódás, amely az egészséges életmódunk elősegíti!
Fontos az is, amit teszünk, örömmel tegyük!
A rendszeres mozgás fontos, s ebben nagy szerepe van intézményünknek. Szem előtt kell tartani az örömszerző mozgást, játékot! A tesnevelés, mozgás órák, sportos foglalkozàsok, tánc mindezt segítik elő. Még az ének óra adta dalok játékai is.
A hónapban tudatosabban beszéltünk a mozgásról, a sportról, s végeztünk örömöt okozó mozgásokat.
Ugráltunk just dance-re, énekeltünk, táncoltunk.
Meghallgattuk a mesét a kis állatok olimpiájáról és lerajzoltuk.
Majd beszélgettünk róla. S mindenki elmondta miféle mozgásokat végez. A felsorolás egyre csak bővült, hogy mi minden tartozik ezekbe. Abből készítettünk egy boldogsàghoz vezető utat. Az út mellett találhatóak a kedvelt mozgást segítő eszközök, vagy épp az állatok, akikkel sétálnak. S körülöttük a kiszínesedő világ, amely által boldogabb gyerekké válhatnak. Rajzaik egy része ezt jeleníti meg.
Iskolánk osztályait sportversenyre hívtuk.
Elmentünk a piacra és vásároltunk zöldséget és gyümölcsöt. Majd elfogyasztottuk. Gyógynövényekből és mézből teát készítettünk, miután jól kifáradtunk a versenyben.
Reméljük, másokat is boldoggá tettek a hónap során végzett játékok, a mozgás öröme!😊
Kossuth Lajos Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
A testmozgás gyakorlása
Szerencsére visszatérhettek a “normálisabb” körülmények az iskola falai közé. S újra élvezhettük egymás társaságát.
Lelki egyensúlyunk megteremtése, és a boldogság felfedezése nem csupán szellemi jólét, lelki béke felfedezése, megélése. Elengedhetetlen vele járója a fizikai aktivitás, amely egyénenként testre szabott.
Azt kell megkeresni, hogy mi az a sprottevékenység, fizikai kikapcsolódás, amely az egészséges életmódunk elősegíti!
Fontos az is, amit teszünk, örömmel tegyük!
A rendszeres mozgás fontos, s ebben nagy szerepe van intézményünknek. Szem előtt kell tartani az örömszerző mozgást, játékot! A tesnevelés, mozgás órák, sportos foglalkozàsok, tánc mindezt segítik elő. Még az ének óra adta dalok játékai is.
A hónapban tudatosabban beszéltünk a mozgásról, a sportról, s végeztünk örömöt okozó mozgásokat.
Ugráltunk just dance-re, énekeltünk, táncoltunk.
Meghallgattuk a mesét a kis állatok olimpiájáról és lerajzoltuk.
Majd beszélgettünk róla. S mindenki elmondta miféle mozgásokat végez. A felsorolás egyre csak bővült, hogy mi minden tartozik ezekbe. Abből készítettünk egy boldogsàghoz vezető utat. Az út mellett találhatóak a kedvelt mozgást segítő eszközök, vagy épp az állatok, akikkel sétálnak. S körülöttük a kiszínesedő világ, amely által boldogabb gyerekké válhatnak. Rajzaik egy része ezt jeleníti meg.
Iskolánk osztályait sportversenyre hívtuk.
Elmentünk a piacra és vásároltunk zöldséget és gyümölcsöt. Majd elfogyasztottuk. Gyógynövényekből és mézből teát készítettünk, miután jól kifáradtunk a versenyben.
Reméljük, másokat is boldoggá tettek a hónap során végzett játékok, a mozgás öröme!😊
Kossuth Lajos Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
A testmozgás gyakorlása
Szerencsére visszatérhettek a “normálisabb” körülmények az iskola falai közé. S újra élvezhettük egymás társaságát.
Lelki egyensúlyunk megteremtése, és a boldogság felfedezése nem csupán szellemi jólét, lelki béke felfedezése, megélése. Elengedhetetlen vele járója a fizikai aktivitás, amely egyénenként testre szabott.
Azt kell megkeresni, hogy mi az a sprottevékenység, fizikai kikapcsolódás, amely az egészséges életmódunk elősegíti!
Fontos az is, amit teszünk, örömmel tegyük!
A rendszeres mozgás fontos, s ebben nagy szerepe van intézményünknek. Szem előtt kell tartani az örömszerző mozgást, játékot! A tesnevelés, mozgás órák, sportos foglalkozàsok, tánc mindezt segítik elő. Még az ének óra adta dalok játékai is.
A hónapban tudatosabban beszéltünk a mozgásról, a sportról, s végeztünk örömöt okozó mozgásokat.
Ugráltunk just dance-re, énekeltünk, táncoltunk.
Meghallgattuk a mesét a kis állatok olimpiájáról és lerajzoltuk.
Majd beszélgettünk róla. S mindenki elmondta miféle mozgásokat végez. A felsorolás egyre csak bővült, hogy mi minden tartozik ezekbe. Abből készítettünk egy boldogsàghoz vezető utat. Az út mellett találhatóak a kedvelt mozgást segítő eszközök, vagy épp az állatok, akikkel sétálnak. S körülöttük a kiszínesedő világ, amely által boldogabb gyerekké válhatnak. Rajzaik egy része ezt jeleníti meg.
Iskolánk osztályait sportversenyre hívtuk.
Elmentünk a piacra és vásároltunk zöldséget és gyümölcsöt. Majd elfogyasztottuk. Gyógynövényekből és mézből teát készítettünk, miután jól kifáradtunk a versenyben.
Reméljük, másokat is boldoggá tettek a hónap során végzett játékok, a mozgás öröme!😊
Téma: A testmozgás gyakorlása
A téma ismertetése után kinyitottuk az osztályterem ablakait, hogy érezzük a friss levegőt, majd elmondtam a gyerekeknek a bemelegítő mondókát, amit mozgással kísértünk. Megbeszéltük, hogy az egészséges életmódhoz elengedhetetlen az egészséges táplálkozás, sok zöldség, gyümölcs fogyasztása, és a rendszeres testmozgás. Ezután meghallgattuk Bagdi Bella „Jól érzem magam” című dalát. Elmeséltem „Az erdei tornaverseny” című mesét a kis állatok olimpiájáról, majd feldolgoztuk a mesét kérdések segítségével.
A gyümölcssaláta elkészítésében minden tanuló részt vett, ügyesen szeletelték a gyümölcsöket. Az óra további részét az iskola gyakorlókertjében töltöttük. Felhívtam a figyelmüket arra, hogy a szabadban végzett munka is egyfajta testmozgás. Paprika és paradicsom palántákat ültettünk a már korábban elvetett hagyma és retek sorok közé. A gyomlálás, az ültetés és öntözés elvégzése után a gyerekek elfogyasztották a gyümölcssalátát, közben ismét meghallgattuk a hónap dalát. Az óra tartalmasan és jó hangulatban telt.
Szent István Általános Iskola Rimóc
Az iskolaudvaron alakítottunk ki egy pályát, amit lelkesen teljesítettek a gyerekek.
Egy tanuló által elkészített egészséges étel
Rímfaragó feladat
Szent Gellért Katolikus Álltalános Iskola és Gimnázium
Társasozz a szabadban 2. o.