Heti témánk a Kis virágokkal a közlekedés volt, így az aktuális Boldogságóra foglalkozást is e témához igyekeztem illeszteni.
Miután félkörbe helyezkedtünk a szőnyegen, mindenki mondhatott egy közlekedési eszközt, kedvencük a hajó, így annak elhangzása után, kapcsolódva gondolataikhoz- egy matrózsapka körbeadásával
a „Hogyan keljünk át a folyón, matróz bácsi?” játékot játszottuk, mely során sok-sok mozgásforma gyakorlására nyílt lehetőség- páros lábbal ugrálás, óriás, törpe járás, kúszva, nyuszi, béka ugrás, sánta róka, gólya járás.
A gólya és a béka egy újabb téma feldolgozására adott lehetőséget- elmondtam nekik a „Mese a piros kalapos békáról” címűt, majd a „Gólyát látok…” dal kíséretében gyakorolhatták a fél lábon állást.
Következett a „Tűz, víz, repülő” kedvelt mozgásos játék, majd elhelyezkedve újra félkörben a szőnyegen, megbeszéltük, miért jó MOZOGNI?- mindenki mondott néhány okos gondolatot:
edzettebbek, kitartóbbak, jobb hangulatúak, izmosabbak…stb. lehetünk, és mindez által boldogabbá válhatunk.
Az egyik feladatlap segítségével több sportágat felsoroltak a gyermekek.
A „Jól érzem magam” kezdetű dal meghallgatása, közös éneklése után Tükörkép játék során utánozhatták egymás mozdulatát, vidám hangulatot keltve ezzel., hasonló játékot játszhattunk a Pálcika figurás kártyalapok segítségével.
Zárásként pedig az „Árnyképes cicák” feladatlapot oldhatták meg.
Testmozgás
Testmozgás
A cica csoportos gyerekek nagyon szeretnek mozogni.
A testmozgás téma feldolgozását varázsmondókával kezdtük ,átváltoztak gólyává.
„Mese a piros kalapos békákról” című mesével folytattuk.
Egyensúly gyakorlatot végeztek a gyerekek,addig álltak féllábon ameddig a gólyás vers tartott.
„Jön a gólya” lefeküdtek a gyerekek szőnyegre ők voltak a békák,jött a gólya aki megmozdult azt megcsiklandozta.
Mozogni nagyon jó ,kalapos fogó játékot játszottak ,amit nagyon élveztek.
Zárásként gólyás és békás énekeket énekeltünk és meghallgattuk a hónap dalát.
Lippói Gárdonyi Géza általános Iskola
A diákokkal először az egészséges életmódról beszélgettünk, megnéztük a segédvideót, aztán páros munkaformában átbeszéltük a mérőműszereket, melyek a testünk egészségügyi állapotát mérik. Végül plakátok készültek a mozgás fontosságáról.
Lippói Gárdonyi Géza általános Iskola
A diákokkal először az egészséges életmódról beszélgettünk, megnéztük a segédvideót, aztán páros munkaformában átbeszéltük a mérőműszereket, melyek a testünk egészségügyi állapotát mérik. Végül plakátok készültek a mozgás fontosságáról.
Lippói Gárdonyi Géza általános Iskola
A diákokkal először az egészséges életmódról beszélgettünk, megnéztük a segédvideót, aztán páros munkaformában átbeszéltük a mérőműszereket, melyek a testünk egészségügyi állapotát mérik. Végül plakátok készültek a mozgás fontosságáról.
Lippói Gárdonyi Géza általános Iskola
A diákokkal először az egészséges életmódról beszélgettünk, megnéztük a segédvideót, aztán páros munkaformában átbeszéltük a mérőműszereket, melyek a testünk egészségügyi állapotát mérik. Végül plakátok készültek a mozgás fontosságáról.
Lippói Gárdonyi Géza általános Iskola
A diákokkal először az egészséges életmódról beszélgettünk, megnéztük a segédvideót, aztán páros munkaformában átbeszéltük a mérőműszereket, melyek a testünk egészségügyi állapotát mérik. Végül plakátok készültek a mozgás fontosságáról.
Lippói Gárdonyi Géza általános Iskola
A diákokkal először az egészséges életmódról beszélgettünk, megnéztük a segédvideót, aztán páros munkaformában átbeszéltük a mérőműszereket, melyek a testünk egészségügyi állapotát mérik. Végül plakátok készültek a mozgás fontosságáról.
Lippói Gárdonyi Géza általános Iskola
A diákokkal először az egészséges életmódról beszélgettünk, megnéztük a segédvideót, aztán páros munkaformában átbeszéltük a mérőműszereket, melyek a testünk egészségügyi állapotát mérik. Végül plakátok készültek a mozgás fontosságáról.
Lippói Gárdonyi Géza általános Iskola
A diákokkal először az egészséges életmódról beszélgettünk, megnéztük a segédvideót, aztán páros munkaformában átbeszéltük a mérőműszereket, melyek a testünk egészségügyi állapotát mérik. Végül plakátok készültek a mozgás fontosságáról.