A hónap témájára hangolódva gólyás és békás dalokat énekeltünk és játszottunk. Ilyen volt például a „Hosszú lábú gólya…” , amivel kipróbáltuk, hogy milyen is „gólyának” lenni. Mese: Mese a piros kalapos békáról című mese részlet feldolgozása nagyon nagy sikert aratott mind két csoportunkban. Mivel az időjárás kedvezett nekünk, ezért a mindennapos mozgásokat már kint a szabadba igyekszünk tölteni. Ezen kívül a tornateremben különböző akadályokat teljesítettek a gyermekek, valamint labdás, egyensúlyozó, fitt-ballos játékokkal színesítettünk a délelőttöket. Játékok: Gólya viszi a fiát, Békák a tóban, Hogyan keljünk át a folyón Matróz bácsi? Matrózbácsi mondjad meg, Szúnyogfogó. Hetente egy-két alkalommal rendszeresen mozgunk a hónap dalára, ami most a „Jól érzem magam” című dal. Az ügyesebb gyerekekkel ugró békákat készítettünk el, melynek kék nejlon zacskóból (újrahasznosítás) tavat készítettünk.
Testmozgás
A hónap témájára hangolódva gólyás és békás dalokat énekeltünk és játszottunk. Ilyen volt például a „Hosszú lábú gólya…” , amivel kipróbáltuk, hogy milyen is „gólyának” lenni. Mese: Mese a piros kalapos békáról című mese részlet feldolgozása nagyon nagy sikert aratott mind két csoportunkban. Mivel az időjárás kedvezett nekünk, ezért a mindennapos mozgásokat már kint a szabadba igyekszünk tölteni. Ezen kívül a tornateremben különböző akadályokat teljesítettek a gyermekek, valamint labdás, egyensúlyozó, fitt-ballos játékokkal színesítettünk a délelőttöket. Játékok: Gólya viszi a fiát, Békák a tóban, Hogyan keljünk át a folyón Matróz bácsi? Matrózbácsi mondjad meg, Szúnyogfogó. Hetente egy-két alkalommal rendszeresen mozgunk a hónap dalára, ami most a „Jól érzem magam” című dal. Az ügyesebb gyerekekkel ugró békákat készítettünk el, melynek kék nejlon zacskóból (újrahasznosítás) tavat készítettünk.
A hónap témájára hangolódva gólyás és békás dalokat énekeltünk és játszottunk. Ilyen volt például a „Hosszú lábú gólya…” , amivel kipróbáltuk, hogy milyen is „gólyának” lenni. Mese: Mese a piros kalapos békáról című mese részlet feldolgozása nagyon nagy sikert aratott mind két csoportunkban. Mivel az időjárás kedvezett nekünk, ezért a mindennapos mozgásokat már kint a szabadba igyekszünk tölteni. Ezen kívül a tornateremben különböző akadályokat teljesítettek a gyermekek, valamint labdás, egyensúlyozó, fitt-ballos játékokkal színesítettünk a délelőttöket. Játékok: Gólya viszi a fiát, Békák a tóban, Hogyan keljünk át a folyón Matróz bácsi? Matrózbácsi mondjad meg, Szúnyogfogó. Hetente egy-két alkalommal rendszeresen mozgunk a hónap dalára, ami most a „Jól érzem magam” című dal. Az ügyesebb gyerekekkel ugró békákat készítettünk el, melynek kék nejlon zacskóból (újrahasznosítás) tavat készítettünk.
A hónap témájára hangolódva gólyás és békás dalokat énekeltünk és játszottunk. Ilyen volt például a „Hosszú lábú gólya…” , amivel kipróbáltuk, hogy milyen is „gólyának” lenni. Mese: Mese a piros kalapos békáról című mese részlet feldolgozása nagyon nagy sikert aratott mind két csoportunkban. Mivel az időjárás kedvezett nekünk, ezért a mindennapos mozgásokat már kint a szabadba igyekszünk tölteni. Ezen kívül a tornateremben különböző akadályokat teljesítettek a gyermekek, valamint labdás, egyensúlyozó, fitt-ballos játékokkal színesítettünk a délelőttöket. Játékok: Gólya viszi a fiát, Békák a tóban, Hogyan keljünk át a folyón Matróz bácsi? Matrózbácsi mondjad meg, Szúnyogfogó. Hetente egy-két alkalommal rendszeresen mozgunk a hónap dalára, ami most a „Jól érzem magam” című dal. Az ügyesebb gyerekekkel ugró békákat készítettünk el, melynek kék nejlon zacskóból (újrahasznosítás) tavat készítettünk.
A hónap témájára hangolódva gólyás és békás dalokat énekeltünk és játszottunk. Ilyen volt például a „Hosszú lábú gólya…” , amivel kipróbáltuk, hogy milyen is „gólyának” lenni. Mese: Mese a piros kalapos békáról című mese részlet feldolgozása nagyon nagy sikert aratott mind két csoportunkban. Mivel az időjárás kedvezett nekünk, ezért a mindennapos mozgásokat már kint a szabadba igyekszünk tölteni. Ezen kívül a tornateremben különböző akadályokat teljesítettek a gyermekek, valamint labdás, egyensúlyozó, fitt-ballos játékokkal színesítettünk a délelőttöket. Játékok: Gólya viszi a fiát, Békák a tóban, Hogyan keljünk át a folyón Matróz bácsi? Matrózbácsi mondjad meg, Szúnyogfogó. Hetente egy-két alkalommal rendszeresen mozgunk a hónap dalára, ami most a „Jól érzem magam” című dal. Az ügyesebb gyerekekkel ugró békákat készítettünk el, melynek kék nejlon zacskóból (újrahasznosítás) tavat készítettünk.
A hónap témájára hangolódva gólyás és békás dalokat énekeltünk és játszottunk. Ilyen volt például a „Hosszú lábú gólya…” , amivel kipróbáltuk, hogy milyen is „gólyának” lenni. Mese: Mese a piros kalapos békáról című mese részlet feldolgozása nagyon nagy sikert aratott mind két csoportunkban. Mivel az időjárás kedvezett nekünk, ezért a mindennapos mozgásokat már kint a szabadba igyekszünk tölteni. Ezen kívül a tornateremben különböző akadályokat teljesítettek a gyermekek, valamint labdás, egyensúlyozó, fitt-ballos játékokkal színesítettünk a délelőttöket. Játékok: Gólya viszi a fiát, Békák a tóban, Hogyan keljünk át a folyón Matróz bácsi? Matrózbácsi mondjad meg, Szúnyogfogó. Hetente egy-két alkalommal rendszeresen mozgunk a hónap dalára, ami most a „Jól érzem magam” című dal. Az ügyesebb gyerekekkel ugró békákat készítettünk el, melynek kék nejlon zacskóból (újrahasznosítás) tavat készítettünk.
Balatonfüredi Fekete István Általános Iskola, 8230 Balatonfüred Iskola u. 2.
Szabadtéri társasjátékot választottuk feltöltendő feladatnak. A gyerekek voltak a nyulak.
A karikák jelezték a mocsarat. A tekebábuk voltak a hegyek. Az ugrókötél pedig a folyó. A labdák jelölték a sűrű erdőt.
Megrajzoltuk az akadálypályát. A dobókockával dobtak a gyerekek. A dobásnak megfelelően léptek a pályákon.
Balatonfüredi Fekete István Általános Iskola, 8230 Balatonfüred Iskola u. 2.
Szabadtéri társasjátékot választottuk feltöltendő feladatnak. A gyerekek voltak a nyulak.
A karikák jelezték a mocsarat. A tekebábuk voltak a hegyek. Az ugrókötél pedig a folyó. A labdák jelölték a sűrű erdőt.
Megrajzoltuk az akadálypályát. A dobókockával dobtak a gyerekek. A dobásnak megfelelően léptek a pályákon.
Zakladna Skola s VJM Alapiskola Fülekpüspöki
Örömmel terveztük meg és építettük fel a minigolf pályát tornacipők, könyvek, építőkockák, bólyák felhasználásával. Kis gyakorlás után versenyeztünk és élveztük a játékot.
Zakladna Skola s VJM Alapiskola Fülekpüspöki
Örömmel terveztük meg és építettük fel a minigolf pályát tornacipők, könyvek, építőkockák, bólyák felhasználásával. Kis gyakorlás után versenyeztünk és élveztük a játékot.