1.Boldog Dóra csengővel hív
2.Boldogságmondóka
3.Relaxációs gyakorlat (tükör játék)
4.Gombolyag
5.Átkelés a mocsáron
Testmozgás
MSZC Gépészeti Szakközépiskolája
Egy, a témával foglalkozó újságcikk felolvasása után kibővítettük a cikket még azzal, milyen jó hatása van szervezetünkre a sportnak. Tanulságos kísérletek ismertetésével ezt alá is támasztottuk. Activity során sportágakat mutogattak, rajzoltak, vagy írtak körül a diákok. Kifogásokra kerestünk ellenvéleményt, ha valaki valami miatt nem akar sportolni, milyen gondolatokkal, ötletekkel lehet ebből a hozzáállásból kilendíteni. Mindenki kiszámolta a BMI indexét, hogy lássa, sovány, normál testalkatú vagy túlsúlyos-e. Egy Down szindrómás fiú sportnak köszönhető sikertörténete után végiggondoltuk, hogy mentálisan mennyi, de mennyi előnye van a sportnak. Fotókon átalakulásokat néztünk meg a sportnak köszönhetően. Egy mátészalkai híres sportoló, Bodó Richárd válogatott kézilabdázó sziporkázó pillanatainak megtekintésével fejeztük be az órát.
Marcali Noszlopy Gáspár Általános és Alapfokú Művészeti Iskola
Az egészséges életmódhoz kapcsolódva több dolgot is megvalósítottunk. Beszélgettünk az egészséges és egészségtelen ételekről, helyes táplálkozási szokásokról, a mozgásszegény és mozgásgazdag életmódról. Zöldségeket, gyümölcsöket kóstoltunk, gyümölcstálat színeztünk. A testmozgás több formáját is kipróbáltuk. Jógáztunk, meditáltunk, relaxáltunk, kipróbáltuk az Evolúciós játékot, fogócskáztunk, túráztunk, játszótéri játékokkal játszottunk, strandoltunk, vízicsúzdáztunk, kerékpároztunk, gördeszkáztunk.
Beszélgettünk az egészséges életmódról a gyerekekkel, akik közül sokan rengeteget sportolnak. Egészséges ételekről is szó esett. Szó esett arról, hogy a lelki egészség is kell a testi egészséghez.
Káros szenvedélyekről is volt szó, és mivel május 31. a Dohányzásmentes Világnap, ezért a gyerekek plakátokat terveztek erre a napra.
Az egészséges életmód jegyében túrázott az osztály a Szalajka-völgyben
Változatos játékos mozgásos tevékenységek által a mozgás fontosságának tudatosítása, szeretetének megerősítése.
Csólyospálosi Általános Iskola
Az erdélyi kirándulásunk alkalmával csapatunk megmászta a 1129 m magas Székelykőt.
A három órás mászás nehézségeit kárpótolta a csodálatos látvány és az érzés, hogy megcsináltuk. Óriási öröm volt mindenki számára
Iskolánkban hagyomány a „terülj-terülj” asztalkám program, amit boldogságóra keretén belül valósítottuk meg. Egy falat egészséges boldogság, illetve ép testben ép lélek, szintén boldogságóra keretein belül valósítottuk meg, a mozogj a boldogságért című programunkat.
A sulirádióban megemlékeztünk a magyar sport napjáról. A szünetekben rendeztünk futóversenyt, osztályok közötti focimeccset, de ki lehetett próbálni a falmászást is.
Marcali Noszlopy Gáspár Általános és Alapfokú Művészeti Iskola
A Boldogságóra májusi foglalkozásán testmozgás játszotta a fő szerepet. Először az „Evolúciós játék”-ra mozogtunk, majd különböző játékokkal töltöttük el az órát. Élvezték a játékos feladatokat, jókat nevetgéltek egyes mozdulatokon.