
Célok kitűzése és elérése


Jászai Mari Általános Iskola Gárdonyi Géza Általános Iskolája Kerékteleki Bársonyos Telephely
Még hónap elején kitűztük céljainkat. Azt egyik célt rögtön meg is valósítottuk, Átrendeztük a termünket, a kettes padokat kicseréltük többségében egyesre. Ehhez egy emeletnyit kellett le- és felcipelni, ebben minden másodikos, harmadikos és negyedikes részt vett. Szerencsések vagyunk ilyen téren hiszen berendezés van, néhány osztályra való, így tudunk miből válogatni. Gyermek létszámunk is gyarapodott, mert tegnap érkezett egy új osztálytársunk, ő azt elsősök létszámát gyarapítja. Reméljük ő is Boldogságprogramos lesz. Illusztráltuk a hónap meséjét is.

A boldogságóra falunkon látható az az idézet, melyet Einsteintől választottunk: „Ha boldogan akarsz élni, kösd életed egy célhoz!”

Kiskunhalasi Kertvárosi Általános Iskola
Plakátunkon osztályunk közös és néhány tanuló egyéni célját dolgoztuk fel.
Összegyűjtöttük azokat a tulajdonságokat, amelyek elvezetnek a sikeres teljesítéshez, célkitűzésünk eléréséhez, amiket „kavicslábacskákkal” ábrázoltuk.
Minden reggel az eredményesség érdekében – motivációként- áttekintjük ezeket, és minden kisgyerek kiválasztja azt a tulajdonságot, amire aznap fokozott figyelmet fordít.


Iregszemcsei Deák Ferenc Általános Iskola
Sajátos nevelési igényű gyermekek (7.osztályosok) integráló iskolai nevelésben megvalósított csoportmunkája:
1. A csoportmunka tartalmának és céljának ismertetése a pedagógus részéről
2. Tervezés – a csoportmunka részfolyamatainak megvitatása
3. A csoportmunka feladattípusainak leosztása egyénekre (aszerint, ki miben érzi jónak magát, ki milyen területen szeretne fejlődni)
4. feladatok elvégzése
Rendezés, hozzáadás, elvetés
5.Véglegesítés
6. Tanulságok, tapasztalatok, érzések
Feladattípusok voltak, melyek közül választhattak (egyéni vagy páros munkavégzés):
a) a korábban készített prezentáció anyagának felhasználásával, valamint internethasználat segítségével idézetek, frappáns gondolatok gyűjtése a CÉLOK témájáról
b) illusztrációkészítés
c)kérdések megfogalmazása a témával kapcsolatban
S végül: elkészült a „céltábla” – avagy céltabló, ahogy mi képzeljük

Zajzoni Rab István középiskola
Közös célunk a mi boldog településünk elkészítése volt. Minden gyerek a saját boldog családi fészkét szerette volna megörökíteni. Az egyedüli akadályt egy osztálytársunk hiánya jelentette volna, aki nemrég esett át egy műtéten. Mivel aránylag már jól érezte magát, megígértük szüleinek, hogy nagyon fogunk rá vigyázni és engedjék meg, hogy ő is részt vehessen ezen a tevékenységen.
Szülei megértőek voltak, a tanító nénink is vállalta a felelőséget, így együtt valósítottuk meg közös célunkat.

Szóban és rajzos formában is megfogalmaztuk közös céljainkat, amelyeket szeretnénk elérni a közeljövőben.Reméljük sikeresen megvalósítjuk őket közösen, egymást segítve támogatva.
4.b Nagykálló