
Célok kitűzése és elérése


Kölcsey Ferenc Főgimnázium ,29-es számú Napközi Otthonos Tagóvoda
A boldogságóra foglakozásokon ez alkalommal arról beszélgettünk, hogy kinek milyen célja van, mit szeretne elérni, mi az, amit nagyon megszeretne tanulni.Hogy a célbaérés örömét megtapasztaljuk papirlabdákat dobtunk egy hóember pocakjába.
\”Boldogvár meséje\” remek lehetőséget teremtett a kudarc és boldogságélményének megbeszélésére, majd mindannyian kalandra keltünk, megkerestük Boldogvár képének darabjait, s ügyesen összeállitottuk a mesebeli paloták képeit.
A gyerekek örömmel hallgatták a \”Van nekem egy álmom\” kezdetű fülbemászó dallamot, miközben lerajzolták saját álmaikat, vágyaikat.
Kalász László Általános Iskola Izsó Miklós Tagiskolája
A gyerekek rajzokkal fejezik ki a kìvánságaikat.
Kalász László Általános Iskola Izsó Miklós Tagiskolája
A gyerekek rajzokban jelenìtették meg kìvánságaikat.
Zentai Úti Általános Iskola, Székesfehérvár
Végzős diákként a célunk volt ábrázolni az előttünk tornyosuló feladatokat, célokat. A hegy a középiskolába való bekerülés bizonytalanságát jelképezi. A nap és a napfelkelte a reményt jelenti.
Érsekcsanádi Napköziotthonos Óvoda
Elolvastam a gyerekeknek Boldogvár meséjét, majd beszélgettünk egyéni céljaikról. Tudatosítottuk, mi kell a célok eléréséhez (kitartás, gyakorlás, türelem stb.),
Átgondoltuk az óvodai programokat év végéig, és megbeszéltük, melyikre, hogyan készülünk, közösen. A gyerekek kiválogatták, kivágták a képeket, majd elkészítettük a plakátot.