Készült csajos és fiús céltérkép, célkártyák és álomjármű is.
Célok kitűzése és elérése
Nagykárolyi 1-es számú Napköziotthkon / Grădinița cu Program Prelungit nr. 1 Carei
A hét témája „Látogatás az északi sarkon”. A gyerekekkel együtt képzeletbeli látogatást tettünk az Északi sarkon, megismerkedtünk az ott élő állatokkal. A gyerekek elmondták: az a leghőbb vágyuk az, hogy ellátogathassanak az Északi sarokra és személyesen is „megismerkedhessenek” a pingvinekkel. De addig is, hogy mindig emlékezzünk rájuk, elkészítjük a kicsi pinvineket papírból.
Miskolci II.Rákóczi Ferenc Általános Iskola
Az idén az iskolai farsangra a hónap dalával készültünk fellépni, mint a Boldogság programosok. Hamar megtanultuk a dalt együtt énekelni Bellával, és összeállítottunk egy vidám táncot. A farsangi bálunk igaz átcsúszott februárra, de ez a téma számunkra örök darab!
Képes összeállításunk legfontosabb céljainkat jelenítik meg. Törekedve minél több megvalósítását.
Mindenki rajzos formában rögzítette a rövid és hosszú távú céljait
Pécsi Illyés Gyula Általános Iskola
Az értelmes célok támogatják önbecsülésünket.
Edelényi Mátyás Óvoda és Bölcsöde
A januári témában nagycsoportosaink rajzolták le, hogy felnőttként ki és mi szeretne lenni. Népszerű volt a pedagógiai pálya, óvónő, tanítónő, az egészségügyi pálya, állatorvos, mentőápoló, és volt, aki a rendőri hivatást választaná.
Kassai Úti Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Ált. Isk.
” Amit a cél elérésével kapunk, közel sem olyan fontos, mint amivé válunk, amíg azt elérjük.”
/ Zig Ziglar/
Gólyafészek Óvoda és Mini Bölcsőde
A délelőtt folyamán elérendő célokat rajzoltunk le és ragasztottunk fel a galéria oldalára pl. cipőfűzés, iskola, kerékpározás sbt. és ezeket kellett babzsákkal célba venni. Mindenki azt célozta meg, amit legjobban szeretne elérni.
Ezután a szőnyegen az ide kapcsolódó mese után a tornateremben egy pályát állítottunk fel.
Akadályokon keresztül el kellett jutni a célba. Az egyik akadályt babzsákdobással kellett lerombolni, az
utolsónál pedig köveket rakni a folyóba, hogy átjuthassunk rajta.
Az előző órán a boldogító jó cselekedetekről beszélgettünk. Akkor megfogadták a gyerekek, hogy Karácsony előtt valami jót fognak cselekedni a családjukkal. Kinek sikerült betartani?
Megbeszéltük, mi az a cél? Mi a hasonlóság és különbség a célok és álmok között? Milyen céljaik lehetnek a képeken lévő gyerekeknek? (személyiségfejlesztő kártyákról) Elolvastuk a mesét. A gyerekek lerajzolták a halacskákba három kívánságukat. Az óra végén énekeltük a hónap dalát.
A 2. órát relaxációval kezdtük. Átbeszéltük az előző órán elhangzottakat. A gyerekek rajzos feladatot kaptak: képregény vagy képsorozat készítése, mely egy sikersztoriról szól. Érvényesüljön benne, hogy valami elkezdődik, már nincs messze a cél és eléri a célját. Az óra végén meditáltunk.
A 3. órában megrajzoltuk a hónap feladatát, szuper járgányokat terveztünk, mellyel gyorsan eljuthatunk az áhított cél felé.
Az óra végén énekeltünk.