A gyerekek véletlenszerű tankönyvnyitással kiválasztották a szavakat, majd csoportban hozzákezdtek a rímfaragáshoz. A csoportok által elkészített gondolategységeket közösen fűztük össze, így született meg a feltöltött alkotás.
Célok kitűzése és elérése
Szajoli Kölcsey Ferenc Általános Iskola
Az új esztendő beköszöntével spontán szerveződés adott apropót az új céljaink kijelöléséhez.
A hónap során a csoportos célok mellett egyéni célokat is megbeszéltük.
Minden év egy új remény, melyre nagy lelkesedéssel és bátorsággal állunk neki.
Mindenki leírta, lerajzolta a saját célját. Majd közös célokat is megneveztünk.
Amit most beküldünk A bakancslista nevet kapta, ezen gyűjtöttük össze, a közös és a saját célokat!
Az óra eleji motiváló bevezetésben megbeszéltük, melyek azok a célok, amelyeket reálisan kitűzhetünk osztályközösségünk építése érdekében. Tisztáztuk a cél eléréséhez szükséges akarati erőfeszítéseket is. Az elhangzottakról rajzos tabló készült.
Különleges ajándékkal „leptük meg” magunkat az osztályban. Készítettünk egy nem hagyományos adventi naptárat.
Minden napra karácsonyig egy jó tanácsot írtunk. Mindig ellenőrizzük a feladat, tanács teljesítését másnap. Ha teljesül, kiszínezzük, díszítjük az aktuális ablakot.
A gyerekekkel kérdőívet töltöttünk ki a jövőbeli céljaikról és azokról a tulajdonságokról, amelyek szükségesek, hogy azokat elérjék.
Nagykőrösi II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola
Legfontosabb céljainknak egymás tiszteletét, szeretetét, az örömteli együttléteket, az optimista hozzáállást tartjuk. Készítettünk egy boldogság- fát.
Mezőlaki Arany János Általános Iskola
A gyerekekkel megbeszéltük a feladatot. Mindenki egyénileg elmondhatta, milyen tervei vannak, azokkal milyen célt szeretne elérni, megvalósítani. A kivitelezés egyénileg történt.
Kőbányai Szervátiusz Jenő Általános Iskola
Idén a közös céljainkat fogalmaztuk meg, ezt egy plakáttal tettük emlékezetessé.