Pillangósaim és szüleik is nagyon várták a közös sütögetést. Sajnos a szülők nem kapcsolódhattak be, de a recept alapján többen elkészítették a mákosgubát, melyhez személyes emlékem fűződik, mert egy kedves barátnőm receptje. A hozzávalókat a családoktól kaptuk – mák, kalács, tej, tojás, cukor. A csoport dadus nénijét is bevontuk, ő figyelt a sütinkre a konyhában sütés közben.
Célok kitűzése és elérése
Hatos Ferenc Általános Iskola és AMI
1. A HÁROM KÍVÁNSÁG. – KÍVÁNSÁG LISTA ÖSSZEÍRÁSA.
2. KI HOL SZERETNE LAKNI ÉS MILYEN HÁZBAN?
3. MIT KELL EZÉRT TENNI, HOGY EZ MEGVALÓSULJON,- APRÓ LÉPÉSEK!
4. KÖZÖS CÉLJAINK ÖSSZEGYŰJTÉSE.
5. LÁTOM A JÖVŐT! – ÁLOM HÁZAK TERVEZÉSE.
Szeged és Térsége Eötvös József Gimnázium , Általános Iskola Weöres Sándor Általános Iskola
Ha követjük céljainkat értelmet ad életünket. Virágainkra egy-egy kívánságot írtunk fel. Megfogalmazták azt is, hogy ők miben tudják támogatni, segíteni az elérését.
A középkori lovagi társadalom kialakulásáról, a lovagi erényekről, a férfi és nő (úr-szolga) sajátos viszonyáról volt szó az órán. A lovagoknak meg kellett hódítani a kiválasztott férjes asszonyt. A „lovag” éppen dicsőíti úrnőjét. A lányok kifejezetten élvezték fölérendeltségüket.
Nyíregyházi Móra Ferenc Álatlános Iskola Petőfi Sándor Tagintézménye
A jövőre vonatkozó célokat a gyerekek közösen fogalmazták meg és közösen írták rá az általuk készített céltáblára.
Igyekezni fognak eleget tenni az elhatározásaiknak. 🙂