Életünk értelmét a célok határozzák meg. Központi feladatunk volt a foglalkozás alkalmával.
Célok kitűzése és elérése
Életünk értelmét a célok határozzák meg. Központi feladatunk volt a foglalkozás alkalmával.
Életünk értelmét a célok határozzák meg. Központi feladatunk volt a foglalkozás alkalmával.
Életünk értelmét a célok határozzák meg. Központi feladatunk volt a foglalkozás alkalmával.
Életünk értelmét a célok határozzák meg. Központi feladatunk volt a foglalkozás alkalmával.
Életünk értelmét a célok határozzák meg. Központi feladatunk volt a foglalkozás alkalmával.
Űrhajókra bíztuk vágyainkat, céljainkat, ha elértük újra láthatjuk őket.
Mindenki más és más. Ezt figyelembe véve a céljaink, motivációink, erősségeink és nehézségeink sem azonosak. Újévkor már-már szokás, hogy újévi fogadalmat kell tenni. A gyerekekkel mi is tettünk fogadalmakat, de inkább egy kitűzött célnak hívtuk azt. Sokkal erősebb jelzéssel bír az, hogy „az én célom”, az ez és ez.
Kétféle célt tűztünk ki magunk elé. Mindenki tett egy egyéni célt. Ez inkább képességbeli, szokásbeli, személyiségbeli fogadalmak voltak. Ezeket mindenki ráírta egy cetlire, majd ráragasztotta a saját asztalára, hogy minden nap emlékeztesse magát, amíg szerinte nem teljesítette azt a célt! Pl.: „Nem kapkodok, átgondolom, amit mondani szeretnék.”, „Bátor leszek, többet fogok jelentkezni!”, „Igyekszem többet nevetni!”.
Majd ezután csoportosan megbeszéltek a gyerekek egy közös célt is, ami fontos számukra 2022-ben. Ez látszik a képen is, hisz a fogadalmat felírtuk egy plakátra!
Nagyon élvezték a gyerekek ezt a feladatot, ezt érezték, hogy igazán róluk szól. Volt, aki megfogalmazta, hogyha nem is érjük el, de a legfontosabb, hogy próbálkozzunk! (Természetesen gond nélkül teljesítik a fogadalmukat, nagyon ügyesek!) 🙂
Mi MEGFOGADTUK!
A mai boldogságóra keretében az űrhajót készítettük el a gyerekekkel. Megkaptuk az anyagokat és az eszközöket, de mielőtt hozzákezdtünk volna, beszélgettünk a céljainkról. A céljaikat kis papírra írták, melyet apróra hajtogattunk. Próbáltunk olyan célokat kitűzni, melyek év végéig, de legalább egy éven belül megvalósíthatóak. Ezek főként tanulással, magatartással kapcsolatos célok voltak. Az óra második felében elkészítettük az űrhajókat, melyek belsejébe kerültek a céljaik. A fotózás után a tantermünk üveges szekrényében lettek elhelyezve! Kíváncsian várjuk, hogy kinek és mikorra sikerül megvalósítani az elképzelt célt….
A mai boldogságóra keretében az űrhajót készítettük el a gyerekekkel. Megkaptuk az anyagokat és az eszközöket, de mielőtt hozzákezdtünk volna, beszélgettünk a céljainkról. A céljaikat kis papírra írták, melyet apróra hajtogattunk. Próbáltunk olyan célokat kitűzni, melyek év végéig, de legalább egy éven belül megvalósíthatóak. Ezek főként tanulással, magatartással kapcsolatos célok voltak. Az óra második felében elkészítettük az űrhajókat, melyek belsejébe kerültek a céljaik. A fotózás után a tantermünk üveges szekrényében lettek elhelyezve! Kíváncsian várjuk, hogy kinek és mikorra sikerül megvalósítani az elképzelt célt….