Egy időkapszulát készített az 5.b osztály. Hosszas beszélgetés után a gyerekeim megfogalmazták, hogy most, ötödikben hol tartanak, mik a jellemző tulajdonságaik, és mit szeretnének elérni nyolcadikra. Mi egy kicsit hosszabb távon gondolkodtunk. A megfogalmazott kis irományok bekerültek az üvegtátolóba, amit 3 év múlva nyitunk ki!
Célok kitűzése és elérése
Egy időkapszulát készített az 5.b osztály. Hosszas beszélgetés után a gyerekeim megfogalmazták, hogy most, ötödikben hol tartanak, mik a jellemző tulajdonságaik, és mit szeretnének elérni nyolcadikra. Mi egy kicsit hosszabb távon gondolkodtunk. A megfogalmazott kis irományok bekerültek az üvegtátolóba, amit 3 év múlva nyitunk ki!
Egy időkapszulát készített az 5.b osztály. Hosszas beszélgetés után a gyerekeim megfogalmazták, hogy most, ötödikben hol tartanak, mik a jellemző tulajdonságaik, és mit szeretnének elérni nyolcadikra. Mi egy kicsit hosszabb távon gondolkodtunk. A megfogalmazott kis irományok bekerültek az üvegtátolóba, amit 3 év múlva nyitunk ki!
Egy időkapszulát készített az 5.b osztály. Hosszas beszélgetés után a gyerekeim megfogalmazták, hogy most, ötödikben hol tartanak, mik a jellemző tulajdonságaik, és mit szeretnének elérni nyolcadikra. Mi egy kicsit hosszabb távon gondolkodtunk. A megfogalmazott kis irományok bekerültek az üvegtátolóba, amit 3 év múlva nyitunk ki!
Egy időkapszulát készített az 5.b osztály. Hosszas beszélgetés után a gyerekeim megfogalmazták, hogy most, ötödikben hol tartanak, mik a jellemző tulajdonságaik, és mit szeretnének elérni nyolcadikra. Mi egy kicsit hosszabb távon gondolkodtunk. A megfogalmazott kis irományok bekerültek az üvegtátolóba, amit 3 év múlva nyitunk ki!
Egy időkapszulát készített az 5.b osztály. Hosszas beszélgetés után a gyerekeim megfogalmazták, hogy most, ötödikben hol tartanak, mik a jellemző tulajdonságaik, és mit szeretnének elérni nyolcadikra. Mi egy kicsit hosszabb távon gondolkodtunk. A megfogalmazott kis irományok bekerültek az üvegtátolóba, amit 3 év múlva nyitunk ki!
Egy időkapszulát készített az 5.b osztály. Hosszas beszélgetés után a gyerekeim megfogalmazták, hogy most, ötödikben hol tartanak, mik a jellemző tulajdonságaik, és mit szeretnének elérni nyolcadikra. Mi egy kicsit hosszabb távon gondolkodtunk. A megfogalmazott kis irományok bekerültek az üvegtátolóba, amit 3 év múlva nyitunk ki!
A gyerekek nagyon szép pozitív gondolatokat hoztak. A foglalkozás során biztatták egymást arra, hogy az életet pozitívan éljék.
Nyíregyházi Móricz Zsigmond Általános Iskola Kertvárosi Tagintézménye
Célok kitűzése és elérése
A gyerekekkel az új év alkalmából átbeszéltük, hogy kinek mi lesz a célja ebben az évben.
Majd kiszínezték a céluk szimbólumát a munkafüzetből és felragasztották a Boldogvár című meséhez készített vár falaira.
Mindenki elkészítette saját Boldogvárár és belerajzolhatta magát.