Egy időkapszulát készített az 5.b osztály. Hosszas beszélgetés után a gyerekeim megfogalmazták, hogy most, ötödikben hol tartanak, mik a jellemző tulajdonságaik, és mit szeretnének elérni nyolcadikra. Mi egy kicsit hosszabb távon gondolkodtunk. A megfogalmazott kis irományok bekerültek az üvegtátolóba, amit 3 év múlva nyitunk ki!
Célok kitűzése és elérése
A gyerekek nagyon szép pozitív gondolatokat hoztak. A foglalkozás során biztatták egymást arra, hogy az életet pozitívan éljék.
Nyíregyházi Móricz Zsigmond Általános Iskola Kertvárosi Tagintézménye
Célok kitűzése és elérése
A gyerekekkel az új év alkalmából átbeszéltük, hogy kinek mi lesz a célja ebben az évben.
Majd kiszínezték a céluk szimbólumát a munkafüzetből és felragasztották a Boldogvár című meséhez készített vár falaira.
Mindenki elkészítette saját Boldogvárár és belerajzolhatta magát.
Tisztelt Boldogságprogram!
Ebben a hónapban a gyerekekkel közös és egyéni célokat tűztünk ki. Megbeszéltük, hogy ki mit szeret csinálni. Ki milyen órán, foglalkozáson szeret részt venni. Igyekszik majd mindenki magához képest jobban tanulni, figyelni az órákon és elkészíteni a házi feladatot a napköziben.
Tisztelt Boldogságprogram!
Ebben a hónapban a gyerekekkel közös és egyéni célokat tűztünk ki. Megbeszéltük, hogy ki mit szeret csinálni. Ki milyen órán, foglalkozáson szeret részt venni. Igyekszik majd mindenki magához képest jobban tanulni, figyelni az órákon és elkészíteni a házi feladatot a napköziben.
Tisztelt Boldogságprogram!
Ebben a hónapban a gyerekekkel közös és egyéni célokat tűztünk ki. Megbeszéltük, hogy ki mit szeret csinálni. Ki milyen órán, foglalkozáson szeret részt venni. Igyekszik majd mindenki magához képest jobban tanulni, figyelni az órákon és elkészíteni a házi feladatot a napköziben.
Tisztelt Boldogságprogram!
Ebben a hónapban a gyerekekkel közös és egyéni célokat tűztünk ki. Megbeszéltük, hogy ki mit szeret csinálni. Ki milyen órán, foglalkozáson szeret részt venni. Igyekszik majd mindenki magához képest jobban tanulni, figyelni az órákon és elkészíteni a házi feladatot a napköziben.
Tisztelt Boldogságprogram!
Ebben a hónapban a gyerekekkel közös és egyéni célokat tűztünk ki. Megbeszéltük, hogy ki mit szeret csinálni. Ki milyen órán, foglalkozáson szeret részt venni. Igyekszik majd mindenki magához képest jobban tanulni, figyelni az órákon és elkészíteni a házi feladatot a napköziben.
Januári Boldogságóránk témája: Célok kitűzése.
Mai foglalkozásunk családias hangulatban, sajnos a megbetegedések miatt kis létszámban, de a gyermekek aktív részvételével zajlott.
A tevékenységet egy relaxációs gyakorlattal, az Égig érő fa vagyok gyakorlattal kezdtük.
Ezt követően Fehér Klára: Foglalkozások című történetének meghallgatása után, beszélgettünk a gyermekek személyes céljairól. Ki mit szeretne megtanulni, miben szeretne még ügyesebbé válni, mi szeretne lenni, ha felnő.
A beszélgetőkör után a hónap dalára játszottuk a ” Hajótöröttek” társas kapcsolatokat fejlesztő játékot, melyet nagyon nagy lelkesedéssel játszottak. A játék során folyamatosan szem előtt tartottuk a játék célját, azt, hogy minden kis társuknak jusson hely , a szigeten.
A játék után a „Ne add fel a startnál! ” egyperces animációs történetet néztünk meg a pingvin és a strucc versenyfutásáról, ahol az elszántság, a kitartás , a bátorság diadalmaskodott. 🙂A történet megtekintését követően beszélgetést kezdeményeztem , mely során a gyermekek kifejtették gondolataikat a célok elérésével , az ahhoz szükséges „dolgokkal” kapcsolatban( nem szabad feladni, meg kell próbálni, gyakorolni kell, lehet sokszor is, hogy sikerüljön, nem kell szomorkodni, ha nem sikerül…)
A foglalkozásunk zárásaként pedig elkészítettük a kitartást jelképező pingvineket . 😊🐧