A tanulók elkészítették a rajzaikat,ami azt ábrázolta,hogy milyen szupererejük lenne. Rajzoltak erőt,gyorsaságot és nagyon sokan a láthatatlanságot. Egyik tanuló ezzel magyarázta: ” Ha láthatatlan lennék, karantén idején mehetnék a barátnőmmel játszóterezni.” Fontos számukra a barátok és a játék. Ebben a vírushelyzetben ez most megváltozott. Ezért a boldogságórákon próbálom ezt megadni nekik, a társakkal való beszélgetés örömét és a játékot.
Célok kitűzése és elérése
A foglalkozás során megtekintettük az animációt, amelyről utána beszélgettünk. Elkészítettük a pingvineket, amelyek a kitartásra emlékeztetnek minket. Céljaink eléréséhez kitartásra van szükségünk, ne féljünk elindulni a startnál.
Készítettünk egy célba dobó hóembert is, amibe papír hógolyókat dobáltunk. Minden nap nagy örömmel és jókedvvel táncoltunk a hónap dalára.
A foglalkozás során megtekintettük az animációt, amelyről utána beszélgettünk. Elkészítettük a pingvineket, amelyek a kitartásra emlékeztetnek minket. Céljaink eléréséhez kitartásra van szükségünk, ne féljünk elindulni a startnál.
Készítettünk egy célba dobó hóembert is, amibe papír hógolyókat dobáltunk. Minden nap nagy örömmel és jókedvvel táncoltunk a hónap dalára.
A foglalkozás során megtekintettük az animációt, amelyről utána beszélgettünk. Elkészítettük a pingvineket, amelyek a kitartásra emlékeztetnek minket. Céljaink eléréséhez kitartásra van szükségünk, ne féljünk elindulni a startnál.
Készítettünk egy célba dobó hóembert is, amibe papír hógolyókat dobáltunk. Minden nap nagy örömmel és jókedvvel táncoltunk a hónap dalára.
A foglalkozás során megtekintettük az animációt, amelyről utána beszélgettünk. Elkészítettük a pingvineket, amelyek a kitartásra emlékeztetnek minket. Céljaink eléréséhez kitartásra van szükségünk, ne féljünk elindulni a startnál.
Készítettünk egy célba dobó hóembert is, amibe papír hógolyókat dobáltunk. Minden nap nagy örömmel és jókedvvel táncoltunk a hónap dalára.
Csurgói Eötvös József Általános Iskola Arany János Általános Iskolája
Nagyon fontos, hogy a gyerekeknek legyenek céljaik, amelyek segítségével a jövőjüket formálhatják. A tanulók számukra szimpatikus motivációs idézeteket gyűjtöttek, amelyek az osztály falát is díszíteni fogják.
A csoporttal a vizualitás eszközeivel oldottuk meg a január hónap feladatát. A4-es lapon dolgoztak, azt ketté osztva. Az egyik oldalára a mostani énük, életük, állapotuk szimbolikus vagy konkrét megfogalmazása került. A másik oldalra ábrázolniuk kellett hogyan látják magukat 10 év múlva. Motivációs szavakat, idézeteket is felírhattak mindkét felületre. A gondolkodás és az ábrázolásnak köszönhetően született meg a tudatosság, hogyan is kellene elérniük azokat az álmokat, vágyakat, amelyeket elképzeltek a saját maguk számára. Megdöbbentő a tanulsága a feladatnak. Kevés az olyan munka, ahol a mostani életüket pozitív elemekkel ruházták volna fel. Arc nélküliek, szürkék, sebekkel teliek ebben a világban. Remélem, hogy az a tudatosság és önismeret, amelyeken átmennek a boldogságórák által, segítenek nekik leküzdeni szorongásaikat, gátlásaikat, hogy egészséges, magabiztos felnőttekké válhassanak.
Sokat beszélgettünk az órán az eddig megvalósult célokról és a jövőbeli célokról is. Minden gyerek le is írta, hogy mit szeretne elérni.
Sokat beszélgettünk az órán az eddig megvalósult célokról és a jövőbeli célokról is. Minden gyerek le is írta, hogy mit szeretne elérni.
Sokat beszélgettünk az órán az eddig megvalósult célokról és a jövőbeli célokról is. Minden gyerek le is írta, hogy mit szeretne elérni.