Iskolánk 8. évfolyamának „Új remény” elnevezésű etikacsoportja Zakariás Péter tanár úrral alkottak motivációs plakátokat.
A képek önmagukért beszélnek. A jövőben iskolánk folyosóinak falát fogja díszíteni.
Célok kitűzése és elérése
Győri Nádorvárosi Ének-zenei Általános Iskola
Iskolánk 8. évfolyamának „Új remény” elnevezésű etikacsoportja Zakariás Péter tanár úrral alkottak motivációs plakátokat.
A képek önmagukért beszélnek. A jövőben iskolánk folyosóinak falát fogja díszíteni.
Győri Nádorvárosi Ének-zenei Általános Iskola
Iskolánk 8. évfolyamának „Új remény” elnevezésű etikacsoportja Zakariás Péter tanár úrral alkottak motivációs plakátokat.
A képek önmagukért beszélnek. A jövőben iskolánk folyosóinak falát fogja díszíteni.
Győri Nádorvárosi Ének-zenei Általános Iskola
Iskolánk 8. évfolyamának „Új remény” elnevezésű etikacsoportja Zakariás Péter tanár úrral alkottak motivációs plakátokat.
A képek önmagukért beszélnek. A jövőben iskolánk folyosóinak falát fogja díszíteni.
Győri Nádorvárosi Ének-zenei Általános Iskola
Iskolánk 8. évfolyamának „Új remény” elnevezésű etikacsoportja Zakariás Péter tanár úrral alkottak motivációs plakátokat.
A képek önmagukért beszélnek. A jövőben iskolánk folyosóinak falát fogja díszíteni.
Győri Nádorvárosi Ének-zenei Általános Iskola
Iskolánk 8. évfolyamának „Új remény” elnevezésű etikacsoportja Zakariás Péter tanár úrral alkottak motivációs plakátokat.
A képek önmagukért beszélnek. A jövőben iskolánk folyosóinak falát fogja díszíteni.
A hónap témájának feldolgozásakor beszélgető kört tartottunk a gyerekekkel. Meséltem nekik, arról, hogy amikor én kicsi voltam, óvónéni szerettem volna lenni, és ez sikerült is. Megbeszéltük, hogy mindenkinek kell egy cél, amit szeretne elérni. Ezután, minden gyermek elmondta, hogy mi szeretne lenni, ha felnő. Elolvastam nekik a foglalkozásokról szóló rövid versecskét, majd a képek közül kiválogattuk azokat, melyek szerepeltek a versben.
Azután meghatároztuk azokat a céljainkat, amiket a tanév során szeretnénk elérni. Ki mi szeretne lenni a farsangon, év végére ügyesedjünk, igazi jó kis csoport legyünk, stb.
Hogy jobban megértsék a cél fogalmát ezért, közös tevékenység során, célba dobtunk. Mindenki kiválaszthatta, hogy a kosárba, vagy a tálba dob a babzsákjával. A játékot addig játszottuk, míg végül mindenki beletalált valamelyik célba. A gyermekek élvezték a játékot, folyamatosan biztatták egymást, hogy tartsanak ki, mert sikerülni fog a célbadobás, majd eljátszottam nekik Fehér Klára: Kulcs című versét, és a labdával jót játszottunk. Akadálypálya építésével és annak teljesítésével, mindenki elérte a célját és nagyon jó hangulata lett a csoportnak.
Ezután közösen megnéztük a kis animációt a pingvinről, és megbeszéltük a tanulságát. Mindenki elkészítette a saját kis pingvinét, melyre, ha ránéz, tudja, hogy kitartónak kell lenni és akkor minden sikerül.
Végezetül meghallgattuk a hónap dalát, melyre vidám hangulatban táncoltunk, mozogtunk.
Lippói Gárdonyi Géza általános Iskola
A kovid okán sajnos csak a csoport fele volt jelen a tanórán. Először a célok fontosságáról beszélgettünk. Majd a diákok saját céljaikat osztották meg a csoporttal. Végül minden diák a számtógép elé ült, és keresett motivációs idézeteket. Nagyon jó kis idézeteket találtak, és mindenki elmondta, hogy miért tetszuk , miért fontos az az üzenet számára. Jó hangulatban telt a tanóra.
Lippói Gárdonyi Géza általános Iskola
A kovid okán sajnos csak a csoport fele volt jelen a tanórán. Először a célok fontosságáról beszélgettünk. Majd a diákok saját céljaikat osztották meg a csoporttal. Végül minden diák a számtógép elé ült, és keresett motivációs idézeteket. Nagyon jó kis idézeteket találtak, és mindenki elmondta, hogy miért tetszuk , miért fontos az az üzenet számára. Jó hangulatban telt a tanóra.
A január hónap az osztályunk számára elég nehéz volt. Sok gyermek volt egyszerre beteg és én a tanító nénijük is lebetegedtem. Volt hogy csak 3-4 tanuló jött iskolába. Kicsit lassan, de elkészültek az űrhajók a célokkal és a képzeletbeli űrbe röpítettük egy közös űrhajón. Az év végén megnézzük kinek hogyan teljesültek a kitűzött céljai.