Mézeskalács sütést szereztünk szülőkkel, nagyszülőkkel közösen. A munkálkodást tündér-melegedővel kezdtük. Picit átírtuk, a lábunkat és karunkat maszíroztuk meg. A tevékenységen több generáció is részt vett, és minden korosztály kedvenc karácsonyi dalát közösen is elénekeltük.
A szeret ünnepére hangolódva családi képekről beszélgettünk. Megbeszéltük, hogy milyen cselekedetekkel tehetjük boldoggá egymást, és közben megépítettük együtt a tündérfalut.
Boldogító jó cselekedetek
A boldogító jó cselekedetek kapcsán készítettünk egy osztálykarácsonyfát papírból. A gyerekek tenyér lenyomatukkal szinesítették a fát. Beleírtuk a nevüket. Ha jó cselekedetet hajtottak végre egy csillogó szivecskét ragaszthattak a fán levő tenyérlenyomatukra. A karacsonyfát az ajtóra ragasztottuk igy mindig láthattuk. Mivel az osztály nagy százalékának fogalma sem volt mi az a jó cselekedet, így azt beszéltük meg, ha úgy érzi ő most jót tett, nekem szól, elmondja mit tett és elmondom ez annak számít e. Ha igen ragaszthatott szivecskét. A gyerekek nagyon szorgosan gyűjtötték, ragasztották. Minden gyerek kézlenyomatát több szivecske is diszitette.
Versenyt nem hirdettem, mert a cél a jó cselekedet volt. A legfonotsoabb célom az volt ,hogy tudják mit jelent és milyen érzés. Egyhangúan ma már azt érzik jobb adni, segíteni, mint kapni. 🙂
A boldogító jó cselekedetek kapcsán készítettünk egy osztálykarácsonyfát papírból. A gyerekek tenyér lenyomatukkal szinesítették a fát. Beleírtuk a nevüket. Ha jó cselekedetet hajtottak végre egy csillogó szivecskét ragaszthattak a fán levő tenyérlenyomatukra. A karacsonyfát az ajtóra ragasztottuk igy mindig láthattuk. Mivel az osztály nagy százalékának fogalma sem volt mi az a jó cselekedet, így azt beszéltük meg, ha úgy érzi ő most jót tett, nekem szól, elmondja mit tett és elmondom ez annak számít e. Ha igen ragaszthatott szivecskét. A gyerekek nagyon szorgosan gyűjtötték, ragasztották. Minden gyerek kézlenyomatát több szivecske is diszitette.
Versenyt nem hirdettem, mert a cél a jó cselekedet volt. A legfonotsoabb célom az volt ,hogy tudják mit jelent és milyen érzés. Egyhangúan ma már azt érzik jobb adni, segíteni, mint kapni. 🙂
A boldogító jó cselekedetek kapcsán készítettünk egy osztálykarácsonyfát papírból. A gyerekek tenyér lenyomatukkal szinesítették a fát. Beleírtuk a nevüket. Ha jó cselekedetet hajtottak végre egy csillogó szivecskét ragaszthattak a fán levő tenyérlenyomatukra. A karacsonyfát az ajtóra ragasztottuk igy mindig láthattuk. Mivel az osztály nagy százalékának fogalma sem volt mi az a jó cselekedet, így azt beszéltük meg, ha úgy érzi ő most jót tett, nekem szól, elmondja mit tett és elmondom ez annak számít e. Ha igen ragaszthatott szivecskét. A gyerekek nagyon szorgosan gyűjtötték, ragasztották. Minden gyerek kézlenyomatát több szivecske is diszitette.
Versenyt nem hirdettem, mert a cél a jó cselekedet volt. A legfonotsoabb célom az volt ,hogy tudják mit jelent és milyen érzés. Egyhangúan ma már azt érzik jobb adni, segíteni, mint kapni. 🙂
A boldogító jó cselekedetek kapcsán készítettünk egy osztálykarácsonyfát papírból. A gyerekek tenyér lenyomatukkal szinesítették a fát. Beleírtuk a nevüket. Ha jó cselekedetet hajtottak végre egy csillogó szivecskét ragaszthattak a fán levő tenyérlenyomatukra. A karacsonyfát az ajtóra ragasztottuk igy mindig láthattuk. Mivel az osztály nagy százalékának fogalma sem volt mi az a jó cselekedet, így azt beszéltük meg, ha úgy érzi ő most jót tett, nekem szól, elmondja mit tett és elmondom ez annak számít e. Ha igen ragaszthatott szivecskét. A gyerekek nagyon szorgosan gyűjtötték, ragasztották. Minden gyerek kézlenyomatát több szivecske is diszitette.
Versenyt nem hirdettem, mert a cél a jó cselekedet volt. A legfonotsoabb célom az volt ,hogy tudják mit jelent és milyen érzés. Egyhangúan ma már azt érzik jobb adni, segíteni, mint kapni. 🙂
A boldogító jó cselekedetek kapcsán készítettünk egy osztálykarácsonyfát papírból. A gyerekek tenyér lenyomatukkal szinesítették a fát. Beleírtuk a nevüket. Ha jó cselekedetet hajtottak végre egy csillogó szivecskét ragaszthattak a fán levő tenyérlenyomatukra. A karacsonyfát az ajtóra ragasztottuk igy mindig láthattuk. Mivel az osztály nagy százalékának fogalma sem volt mi az a jó cselekedet, így azt beszéltük meg, ha úgy érzi ő most jót tett, nekem szól, elmondja mit tett és elmondom ez annak számít e. Ha igen ragaszthatott szivecskét. A gyerekek nagyon szorgosan gyűjtötték, ragasztották. Minden gyerek kézlenyomatát több szivecske is diszitette.
Versenyt nem hirdettem, mert a cél a jó cselekedet volt. A legfonotsoabb célom az volt ,hogy tudják mit jelent és milyen érzés. Egyhangúan ma már azt érzik jobb adni, segíteni, mint kapni. 🙂
A boldogító jó cselekedetek kapcsán készítettünk egy osztálykarácsonyfát papírból. A gyerekek tenyér lenyomatukkal szinesítették a fát. Beleírtuk a nevüket. Ha jó cselekedetet hajtottak végre egy csillogó szivecskét ragaszthattak a fán levő tenyérlenyomatukra. A karacsonyfát az ajtóra ragasztottuk igy mindig láthattuk. Mivel az osztály nagy százalékának fogalma sem volt mi az a jó cselekedet, így azt beszéltük meg, ha úgy érzi ő most jót tett, nekem szól, elmondja mit tett és elmondom ez annak számít e. Ha igen ragaszthatott szivecskét. A gyerekek nagyon szorgosan gyűjtötték, ragasztották. Minden gyerek kézlenyomatát több szivecske is diszitette.
Versenyt nem hirdettem, mert a cél a jó cselekedet volt. A legfonotsoabb célom az volt ,hogy tudják mit jelent és milyen érzés. Egyhangúan ma már azt érzik jobb adni, segíteni, mint kapni. 🙂
A boldogító jó cselekedetek kapcsán készítettünk egy osztálykarácsonyfát papírból. A gyerekek tenyér lenyomatukkal szinesítették a fát. Beleírtuk a nevüket. Ha jó cselekedetet hajtottak végre egy csillogó szivecskét ragaszthattak a fán levő tenyérlenyomatukra. A karacsonyfát az ajtóra ragasztottuk igy mindig láthattuk. Mivel az osztály nagy százalékának fogalma sem volt mi az a jó cselekedet, így azt beszéltük meg, ha úgy érzi ő most jót tett, nekem szól, elmondja mit tett és elmondom ez annak számít e. Ha igen ragaszthatott szivecskét. A gyerekek nagyon szorgosan gyűjtötték, ragasztották. Minden gyerek kézlenyomatát több szivecske is diszitette.
Versenyt nem hirdettem, mert a cél a jó cselekedet volt. A legfonotsoabb célom az volt ,hogy tudják mit jelent és milyen érzés. Egyhangúan ma már azt érzik jobb adni, segíteni, mint kapni. 🙂
A boldogító jó cselekedetek kapcsán készítettünk egy osztálykarácsonyfát papírból. A gyerekek tenyér lenyomatukkal szinesítették a fát. Beleírtuk a nevüket. Ha jó cselekedetet hajtottak végre egy csillogó szivecskét ragaszthattak a fán levő tenyérlenyomatukra. A karacsonyfát az ajtóra ragasztottuk igy mindig láthattuk. Mivel az osztály nagy százalékának fogalma sem volt mi az a jó cselekedet, így azt beszéltük meg, ha úgy érzi ő most jót tett, nekem szól, elmondja mit tett és elmondom ez annak számít e. Ha igen ragaszthatott szivecskét. A gyerekek nagyon szorgosan gyűjtötték, ragasztották. Minden gyerek kézlenyomatát több szivecske is diszitette.
Versenyt nem hirdettem, mert a cél a jó cselekedet volt. A legfonotsoabb célom az volt ,hogy tudják mit jelent és milyen érzés. Egyhangúan ma már azt érzik jobb adni, segíteni, mint kapni. 🙂
A boldogító jó cselekedetek kapcsán készítettünk egy osztálykarácsonyfát papírból. A gyerekek tenyér lenyomatukkal szinesítették a fát. Beleírtuk a nevüket. Ha jó cselekedetet hajtottak végre egy csillogó szivecskét ragaszthattak a fán levő tenyérlenyomatukra. A karacsonyfát az ajtóra ragasztottuk igy mindig láthattuk. Mivel az osztály nagy százalékának fogalma sem volt mi az a jó cselekedet, így azt beszéltük meg, ha úgy érzi ő most jót tett, nekem szól, elmondja mit tett és elmondom ez annak számít e. Ha igen ragaszthatott szivecskét. A gyerekek nagyon szorgosan gyűjtötték, ragasztották. Minden gyerek kézlenyomatát több szivecske is diszitette.
Versenyt nem hirdettem, mert a cél a jó cselekedet volt. A legfonotsoabb célom az volt ,hogy tudják mit jelent és milyen érzés. Egyhangúan ma már azt érzik jobb adni, segíteni, mint kapni. 🙂