Jónak lenni jó
Török Enikő
Idén is, mint minden évben a Rákóczi Ferenc Általános Iskola Kincsek csapata meglepetést akart szerezni azoknak, akiket ritkán lepnek meg.
Összefogásuk célba jutott. Mosolyt csaltak más gyerekek arcára.
Jónak lenni jó
Török Enikő
Idén is, mint minden évben a Rákóczi Ferenc Általános Iskola Kincsek csapata meglepetést akart szerezni azoknak, akiket ritkán lepnek meg.
Összefogásuk célba jutott. Mosolyt csaltak más gyerekek arcára.
Lengyel Laura Óvoda Napsugár Tagóvoda
Gyönyörű meglepetést kapott csoportunk nem véletlen Mikulás napján egy kedves, ügyes kezű édesapától. Sok élményt osztottak meg velünk a gyerekek a hónap témájának jegyében, ki hogyan tud örömet okozni másoknak -mesélték. A mai meglepetés is mekkora örömet okozott annak, aki hozta és annak aki kapta. A közös játék és élmény erősítette mindezt és biztos vagyok abban, hogy továbbviszik a mindennapokban ezt a kedvességet, figyelmességet.
Zöld óvoda révén kiemelt feladatnak tekintjük az állatok szeretetére nevelést. Az állatokról való gondoskodás fontosságát. A téli hónapokban még nagyobb szüksége van az állatoknak az emberi gondoskodásra. Ezt ovisainkban is tudatosítjuk. A jó cselekedetek gyakorlása nagyon jól beilleszthető ezekbe a témákba. Készítettünk madáreleséget, amit az óvoda kertjében helyeztünk el. Képeket válogattunk, melyeken az ember tud segíteni a környezetében.
Szituációs játékokat játszottunk, ami nagyon tetszett a csoportnak például: Madárfióka keresi mamáját, Mit tettem jól?
Karácsony közeledtével egyre nagyobb hangsúlyt kapott a jótett.Előzetes feladatként a gyerekeknek titokban valakinek a részére jót kellett cselekedniük. aranyosak voltak, amikor beszámoltak a ,,meglepetésekről”. Beszélgettünk arról, hogy milyen érzés másokat boldoggá tenni. Meghallgattuk és énekeltük a hónap dalát. Elmeséltem nekik a hónap meséjét (A kőleves). A mese átbeszélése után beszélgettünk a segítő mesehősökről, illetve arról, hogy ki milyen jótettet tenne, ha szuper ereje lenne. Kiszínezték az ábrán, hogy mire van valakinek szüksége ahhoz, hogy jót tudjon tenni. Tetszett nekik a ,,SEGÍTS” szónak a betűivel alkotott jócselekedetek. Az óra végét lazító meditációval zártuk egy képzeletbeli utazással.
Karácsony közeledtével egyre nagyobb hangsúlyt kapott a jótett.Előzetes feladatként a gyerekeknek titokban valakinek a részére jót kellett cselekedniük. aranyosak voltak, amikor beszámoltak a ,,meglepetésekről”. Beszélgettünk arról, hogy milyen érzés másokat boldoggá tenni. Meghallgattuk és énekeltük a hónap dalát. Elmeséltem nekik a hónap meséjét (A kőleves). A mese átbeszélése után beszélgettünk a segítő mesehősökről, illetve arról, hogy ki milyen jótettet tenne, ha szuper ereje lenne. Kiszínezték az ábrán, hogy mire van valakinek szüksége ahhoz, hogy jót tudjon tenni. Tetszett nekik a ,,SEGÍTS” szónak a betűivel alkotott jócselekedetek. Az óra végét lazító meditációval zártuk egy képzeletbeli utazással.
Karácsony közeledtével egyre nagyobb hangsúlyt kapott a jótett.Előzetes feladatként a gyerekeknek titokban valakinek a részére jót kellett cselekedniük. aranyosak voltak, amikor beszámoltak a ,,meglepetésekről”. Beszélgettünk arról, hogy milyen érzés másokat boldoggá tenni. Meghallgattuk és énekeltük a hónap dalát. Elmeséltem nekik a hónap meséjét (A kőleves). A mese átbeszélése után beszélgettünk a segítő mesehősökről, illetve arról, hogy ki milyen jótettet tenne, ha szuper ereje lenne. Kiszínezték az ábrán, hogy mire van valakinek szüksége ahhoz, hogy jót tudjon tenni. Tetszett nekik a ,,SEGÍTS” szónak a betűivel alkotott jócselekedetek. Az óra végét lazító meditációval zártuk egy képzeletbeli utazással.
Karácsony közeledtével egyre nagyobb hangsúlyt kapott a jótett.Előzetes feladatként a gyerekeknek titokban valakinek a részére jót kellett cselekedniük. aranyosak voltak, amikor beszámoltak a ,,meglepetésekről”. Beszélgettünk arról, hogy milyen érzés másokat boldoggá tenni. Meghallgattuk és énekeltük a hónap dalát. Elmeséltem nekik a hónap meséjét (A kőleves). A mese átbeszélése után beszélgettünk a segítő mesehősökről, illetve arról, hogy ki milyen jótettet tenne, ha szuper ereje lenne. Kiszínezték az ábrán, hogy mire van valakinek szüksége ahhoz, hogy jót tudjon tenni. Tetszett nekik a ,,SEGÍTS” szónak a betűivel alkotott jócselekedetek. Az óra végét lazító meditációval zártuk egy képzeletbeli utazással.
Karácsony közeledtével egyre nagyobb hangsúlyt kapott a jótett.Előzetes feladatként a gyerekeknek titokban valakinek a részére jót kellett cselekedniük. aranyosak voltak, amikor beszámoltak a ,,meglepetésekről”. Beszélgettünk arról, hogy milyen érzés másokat boldoggá tenni. Meghallgattuk és énekeltük a hónap dalát. Elmeséltem nekik a hónap meséjét (A kőleves). A mese átbeszélése után beszélgettünk a segítő mesehősökről, illetve arról, hogy ki milyen jótettet tenne, ha szuper ereje lenne. Kiszínezték az ábrán, hogy mire van valakinek szüksége ahhoz, hogy jót tudjon tenni. Tetszett nekik a ,,SEGÍTS” szónak a betűivel alkotott jócselekedetek. Az óra végét lazító meditációval zártuk egy képzeletbeli utazással.
Karácsony közeledtével egyre nagyobb hangsúlyt kapott a jótett.Előzetes feladatként a gyerekeknek titokban valakinek a részére jót kellett cselekedniük. aranyosak voltak, amikor beszámoltak a ,,meglepetésekről”. Beszélgettünk arról, hogy milyen érzés másokat boldoggá tenni. Meghallgattuk és énekeltük a hónap dalát. Elmeséltem nekik a hónap meséjét (A kőleves). A mese átbeszélése után beszélgettünk a segítő mesehősökről, illetve arról, hogy ki milyen jótettet tenne, ha szuper ereje lenne. Kiszínezték az ábrán, hogy mire van valakinek szüksége ahhoz, hogy jót tudjon tenni. Tetszett nekik a ,,SEGÍTS” szónak a betűivel alkotott jócselekedetek. Az óra végét lazító meditációval zártuk egy képzeletbeli utazással.