Az optimizmus gyakorlása. Optimista smsket írtunk és táncra perdültünk miközben meghallgattuk a hónap dalát. Nagyon jó volt! 😉

Az optimizmus gyakorlása. Optimista smsket írtunk és táncra perdültünk miközben meghallgattuk a hónap dalát. Nagyon jó volt! 😉
Szikszai György Református Óvoda és Általános Iskola
Az optimizmus témakör bevezetését ráhangoló mozgásalapú gyakorlattal kezdtük. Kifújtuk fáradságunkat, letöröltük magunkról a feszültségeinket. Meghallgattuk az októberi zeneajánlatot. „Pozitív, pozitív gyerek vagyok , bármikor, bármire képes vagyok!” lett a vezérmondatunk. A nevetőverseny biztosította az óra hangulatát. Megmagyaráztam az „optimizmus”szó jelentését. Szituációs játék során, két tanuló szemléltette, hogy mi a különbség az optimista és a pesszimista ember között. A rajzolt szíveken egy-egy történet található. A gyerekek elmesélték a rajzokon található negatív és a pozitív érzéseiket.
Radó T.Általános Iskola és EGYMI
Amint megkaptuk az ajándék Pozitivity társasjátékot, azonnal letéptük a borítóját, és áttanulmányoztuk. Izgatottan álltunk neki a játéknak! Nem csalódtunk, nagyon-nagyon élveztük.Köszönjük, hogy kitaláltátok, tökéletesítettétek és megvalósítottátok az ötletet! Reméljük, még lesz időnk többször is játszani vele!
Báthory István Általános Iskola
Nagyon kedvelt feladat a gyerekek körében a tananyaghoz kapcsolódó lapozgatók készítése. A lapozgató lényege, hogy a gyerekek által kidolozott- adott témához kapcsolódó- kérdések helyes megválaszolásával lehet eljutni a célba. És mi vár ott a győztes megfejtőre? Egy nagy ölelés!!!!!
Ez aztán az igazi optimizmus: beigazolódik az, amit mi már tudunk: a boldogságórák pozitív hatása.
Köszönet Pohl Brigitta tanárnőnek!
Az optimizmus gyakorlása.
Elsőként meghallgattuk az optimista dalt. Beszélgettünk a szó jelentéséről. Összehasonlítottuk az optimista és a pesszimista ember tulajdonságait. Optimista falat készítettünk. Minden kisgyermek lerajzolt egy pozitív és egy negatív képet. A rajzokról beszélgettünk.
Meghallgattuk Aranyosi Ervin : Szép az élet című versét.
Optimista verset olvastunk és írtunk le. Kitettük az optimista falra is.
Csik Ferenc Általános Iskola és Gimnázium
Felfedeztük, hogy még a velünk történő rosszban is található sok jó.
Győri Váci Mihály Általános Iskola
Belenéztünk egy varázstükörbe és lerajzoltuk magunkat.
Felsoroltunk 3 dolgot, amiért érdemes optimistának lennünk.