A következő Boldog Óránkra a ráhangolódást egy kis zenével kezdtük. A zene előtt kaptak egy-egy boldog és szomorú arcot ábrázoló kis képet, amelynek célja az volt, hogy ha véget ér a zene, akkor fel kellett tartani valamelyik arcot. Ez a kis zene arra szolgált, hogy a gyerekekben érzelmeket keltsen. Van akiben pozitív, van akiben negatív érzelmeket keltett. Majd két csoportra osztottam az osztályt, az alapján, hogy ki milyen érzelmeket érzett a zene hallgatása közben. Majd a két csoport kapott egy-egy befejezetlen mondatokat tartalmazó papírlapot. Annak megfelelően kellett befejezni a mondatokat, hogy optimista vagy pesszimista a csoport. Majd meghallgattuk a két csoport mondatait és azoknak, akik pesszimista gondolatokat fogalmaztak meg, azokat átalakítottuk pozitív gondolatokká. Majd beszéltem nekik arról, hogyan csempészhetünk a mindennapjainkba pozitivizmust. Hogyan láthatjuk meg a mindennapjainkban a jót és szépet. Utolsó előtti gondolatként elkészíthették, hogy „Mit szeretnék pár nap, hónap, év múlva?” gondolattérképeiket. Végül meghallgattunk egy zenét, amelynek a szövegét kielemeztük és arra jutottunk, hogy pozitív, optimista gondolatokat hordoz és megszívlelendő tanácsokat ad. Végül együtt énekeltük el a dalt.
