Az optimizmus gyakorlására többféle játékos feladatokat oldottunk meg.
Az vers írásával is megpróbálkoztak a gyerekek és közösen kiválasztottuk, hogy melyiket mondjuk el.
A plakát készítése volt a legnépszerűbb feladat, amit csoportokban dolgozva alkottak meg. Hamarosan érkezik egy új kisfiú az osztályunkba, és már a gyerekek izgatottan várják.
Vidám zenéket hallgattunk, sokat nevettünk, vicceket is meséltünk, és persze sokat tanultunk egymástól is. Köszönjük a sok vidám feladatot!
Az optimizmus gyakorlása
Fábiánsebestyéni Arany János Általános Iskola és AMI
Az optimizmus gyakorlására többféle játékos feladatokat oldottunk meg.
Az vers írásával is megpróbálkoztak a gyerekek és közösen kiválasztottuk, hogy melyiket mondjuk el.
A plakát készítése volt a legnépszerűbb feladat, amit csoportokban dolgozva alkottak meg. Hamarosan érkezik egy új kisfiú az osztályunkba, és már a gyerekek izgatottan várják.
Vidám zenéket hallgattunk, sokat nevettünk, vicceket is meséltünk, és persze sokat tanultunk egymástól is. Köszönjük a sok vidám feladatot!
Fábiánsebestyéni Arany János Általános Iskola és AMI
Az optimizmus gyakorlására többféle játékos feladatokat oldottunk meg.
Az vers írásával is megpróbálkoztak a gyerekek és közösen kiválasztottuk, hogy melyiket mondjuk el.
A plakát készítése volt a legnépszerűbb feladat, amit csoportokban dolgozva alkottak meg. Hamarosan érkezik egy új kisfiú az osztályunkba, és már a gyerekek izgatottan várják.
Vidám zenéket hallgattunk, sokat nevettünk, vicceket is meséltünk, és persze sokat tanultunk egymástól is. Köszönjük a sok vidám feladatot!
Fábiánsebestyéni Arany János Általános Iskola és AMI
Az optimizmus gyakorlására többféle játékos feladatokat oldottunk meg.
Az vers írásával is megpróbálkoztak a gyerekek és közösen kiválasztottuk, hogy melyiket mondjuk el.
A plakát készítése volt a legnépszerűbb feladat, amit csoportokban dolgozva alkottak meg. Hamarosan érkezik egy új kisfiú az osztályunkba, és már a gyerekek izgatottan várják.
Vidám zenéket hallgattunk, sokat nevettünk, vicceket is meséltünk, és persze sokat tanultunk egymástól is. Köszönjük a sok vidám feladatot!
Fábiánsebestyéni Arany János Általános Iskola és AMI
Az optimizmus gyakorlására többféle játékos feladatokat oldottunk meg.
Az vers írásával is megpróbálkoztak a gyerekek és közösen kiválasztottuk, hogy melyiket mondjuk el.
A plakát készítése volt a legnépszerűbb feladat, amit csoportokban dolgozva alkottak meg. Hamarosan érkezik egy új kisfiú az osztályunkba, és már a gyerekek izgatottan várják.
Vidám zenéket hallgattunk, sokat nevettünk, vicceket is meséltünk, és persze sokat tanultunk egymástól is. Köszönjük a sok vidám feladatot!
Fábiánsebestyéni Arany János Általános Iskola és AMI
Az optimizmus gyakorlására többféle játékos feladatokat oldottunk meg.
Az vers írásával is megpróbálkoztak a gyerekek és közösen kiválasztottuk, hogy melyiket mondjuk el.
A plakát készítése volt a legnépszerűbb feladat, amit csoportokban dolgozva alkottak meg. Hamarosan érkezik egy új kisfiú az osztályunkba, és már a gyerekek izgatottan várják.
Vidám zenéket hallgattunk, sokat nevettünk, vicceket is meséltünk, és persze sokat tanultunk egymástól is. Köszönjük a sok vidám feladatot!
Köröstarcsai Arany Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
Az optimizmus fontos téma volt az osztályunkban. Az iskolánk másik épületbe költözik, ezért fontos volt, hogy a témát optimista szemlélettel járjuk körül. A gyerekek tele vannak izgalommal és várakozással. Nagyon tetszett nekik a szóra-szó játék. Sokat meséltek egyéni élményeikről is. Az ” Ilyen vidámak is tudunk lenni” tabló készítése sok-sok nevetéssel volt kísérve.
Köröstarcsai Arany Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
Az optimizmus fontos téma volt az osztályunkban. Az iskolánk másik épületbe költözik, ezért fontos volt, hogy a témát optimista szemlélettel járjuk körül. A gyerekek tele vannak izgalommal és várakozással. Nagyon tetszett nekik a szóra-szó játék. Sokat meséltek egyéni élményeikről is. Az ” Ilyen vidámak is tudunk lenni” tabló készítése sok-sok nevetéssel volt kísérve.
A foglalkozást arcizomgyakorlattal indítottuk. Szomorú Szilárd és Boldog Blanka ( érzelmeket kifejező eszközzel) segítségével érzelemkifejező játékkal megismerkedtünk a boldogság és a szomorúság arckifejezésekkel. A témát bábelőadás segített elmélyíteni és feldolgozni. Tüköjáték során erősítettük önbizalmunkat, felsoroltuk azokat a tulajdonságainkat, melyeket szépnek látunk. Befejezésképp a megismert optimizmus jelét a gyermekek kiszinezhették és varázsszemüvegeiket elkészíthették. Bagdi Bella: Pozitív gyerek vagyok című dalára énekeltünk, táncoltunk; mely dal a gyermekek arcára boldogságot varázsolt.