Nagyon tartalmas bulit szerveztek a gyerekek. Minden résztvevő élvezte a mulatságot!

Nádorvárosi Ének-zenei Ált. Isk
Nagyon tartalmas bulit szerveztek a gyerekek. Minden résztvevő élvezte a mulatságot!
Győri Nádorvárosi Ének-zenei Általános Iskola
Nagy örömmel készítették a feladatot a gyerekek.
Tápi József Attila Általános Iskola
Márciusban egy kis szigetet képzeltünk el, ahova azokat a dolgokat vinnénk el, ami fontos számunkra.
Apró örömök szigetének neveztük el. Kikötöttük, hogy nincs áram és térerő a szigeten, mert sajnos az osztály többségének először a telefonja és tabletje volt a legfontosabb. Végül összeállt a kis szigetünk, ahol egy családi fotó, toll, notesz, könyv, kedvenc plüss és házi kedvenc is helyett kapott.
Megbeszéltük, hogy nem is olyan könnyű csak pár dologgal útra kelni. Egyedül pedig végképp nem szeretnék lenni.
Magyarországi Németek Ált. Művelődési Központja Ált. Isk.
Kinek mit jelent az öröm,milyen örömöket fedeztek fel életükben?Miért éri meg keresni a csodákat, apró örömöket a hétköznapokban.
Paksi II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola
A 4. osztályosok az „Apró örömök élvezete” boldogságórát József Attila gondolatával indították.
„Én boldog pillanataimban gyermeknek érzem magamat és akkor derűs a szívem, ha
munkámban játékot fedezek föl.”
A gyerekek megfogalmazták, hogy a legnagyobb örömforrás a játék, emellett hangsúlyt kapott a család, a barátok, a mozgás és a társas kapcsolatokban rejlő apró örömök fontossága is. Meglátni, felfedezni és megélni a boldog pillanatokat az egyik legfontosabb az életünkben. Tudatosan keressük a mindennapi tevékenységünk során az apró örömöket, melyek a nehézségeken is átsegítenek bennünket.
Paksi II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola
4. a és 4.b osztály
Várkonyi István Általános Iskola, Cegléd, Széchenyi út 14/d
Nagyon jól telt a hónapunk. Örömnaplót írtunk, titkos barátok voltunk. A titkos barát nagyon izgatta a gyerekeket. Rengetek figyelmességet kaptak egymástól és persze a két tanító nénitől is, mert mi is bekapcsolódtunk. 🙂 Szuperül éreztük magunkat!