Egy megható, rendhagyó történet született egyik tanulónk tollából!


ZSZC Lámfalussy Sándor Szakképző Iskolája
Egy megható, rendhagyó történet született egyik tanulónk tollából!
ZSZC Lámfalussy Sándor Szakképző Iskolája
Kedves Naplóm,
a mai napom egyszerűen csodálatos volt!Ma kirándulni voltunk az osztállyal a Balatonnál, nagyon sok szép városba eljutottunk, a legszebb Tihany volt!!!!!A kilátás egyszerűen fantasztikus volt, ameddig a szemem ellátott, csak a gyönyörű kék víz volt! A levendulamezők illatát hozta a szél! Bizsergett a bőröm, simogatta a napfény, olyan jó érzés volt! Igazán boldognak éreztem magam, órákig tudtam volna ott állni és a vizet csodálni! Mosolyogtam, miközben a kilátást csodáltam, és hívtam az osztálytársakat is, hogy ők is jöjjenek, és adják át magukat ennek a fantasztikus élménynek!Ez volt a kirándulás legszebb momentuma, nagyon szívesen emlékszem rá vissza, ilyenkor mindig valami jó érzés tölt el. Mostantól, ha esetleg úgy alakul, hogy rosszkedvem lenne, erre a szép élményre fogok visszagondolni!
Holnap is írok!Puszi

ZSZC Lámfalussy Sándor Szakképző Iskolája
Elkészítettük a gyerekekkel a tablót, mely a négy évszakhoz és a hozzá köthető örömforrásokhoz tartozik, igazi csapatmunka volt!!!!!Megtanultuk, hogy ha az apró örömökre odafigyelünk, rájövünk, milyen sok okunk van a boldogságra.

Jászai Mari Általános Iskola Gárdonyi Géza Általános Iskolája Kerékteleki Bársonyos Telephely
Áldott húsvéti ünnepeket kívánunk minden kedves boldogságórán résztvevőnek és a bejegyzéseket olvasóknak! Mindenkinek, aki bármiben segít! Köszönjük Csilla néninek, aki mindenben segít nekünk. Most meglepett bennünket és örömöt is szerzett nekünk, mert segített a tojásfánkat díszíteni és a nagy meglepi, hogy sajátkezűleg Jobb Veled a Világ-os tojásokat készített, majd az egészet le is fotózta! Hála érte és áldás Rá!


Két órán is foglalkoztunk az apró örömök témakörrel. Az első órán összegyűjtöttük, hogy kit milyen öröm ért azon a napon. Valóban nehezen veszik észre a legapróbb pozitív élményeket. Felolvastam nekik a tankönyv történetét a híres hegedű művészről. Majd levonták a tanulságot. Elkezdtünk egy „Örömerdőt” készíteni,melyet a ķövetkező órán fejeztünk be. A fák és a bokrok az osztályokat szimbolizálják. Minden osztály falevelekre írja rá,hogy a hónapban milyen öröm érte őket. Szerettük volna bevonni a többi osztályt is az Örömkör tevékenységébe. Szívesen fogadta a feladatot mindenki.

Ceglédi Táncsics Mihály Általános Iskola
A márciusi boldogságórákon az évszakok apró örömeit gyűjtöttük össze csoportmunkában .
Először ötletbörze –módszerrel a csoport minden tagja elmondta, hogy neki mit jelent az adott évszakban örömet,ezután következett a képek,versek gyűjtése,majd ezek elrendezése,kiegészítése rajzzal,szöveggel.
Végezetül quadrata-technikával összefűztük a 4 évszak örömeit,
A gyerekek nagyon lelkesen dolgoztak,élvezték ezt az újfajta kooperatív technikát,aminek eredménye egy izgalmas és tartalmas alkotás lett!


