Az osztályunkkal versenyeztünk, hogy ki tud több jót megnevezni a napjában. Az első helyezett 35 jó dolgot sorolt fel. Az óra második felében közösen felírtuk a lufikra, hogy kinek mi okoz örömet leginkább. A lap aljára oda rajzolták magukat a gyerekek.
Apró örömök élvezete
Varga Domokos Általános Művelődési Központ Damjanich utcai Óvoda
Jobb veled a Világ Boldogságvár c. albumból Bagdi Bella:Imádok élni c. dal hallgatására, éneklése.
Mosolygós képek nézegetésével.
Újra együtt! történet meghallgatásával boldogság, kacagás, jóérzés, öröm.
(Pirinkó a kedves törpe és Góliát az óriás színes világának története jó érzéssel töltötte el gyermekeinket.
Színeztük a meséhez illő illusztrációkat.
Színeztünk a meséhez illő illusztrációkat.
Másnap örömséták vettünk részt az óvoda környékén. Indulás előtt megbeszéltük, hogy szólnak ha útközben csodaszépet látnak. (virágok, napsütés,rügyek, állatok….)
Egy lápcsővel közelebb vagyunk boldogságvár.





Uzsoki Középiskolai Leánykollégium
A belga Z-generáció pénzköltési szokásait a mellékelt kutatás olyan tevékenységek mentén mérte fel, amelyek a fiatalok számára természetesek és örömöt okoznak.
Szórakozásra a megkérdezettek 50%-a, zene-film-játék 25%, fesztiválok-koncertek 22%, sport-hobby 21%, míg utazásra 19% költ.
Kutatások szerint, az emberek boldogabbak akkor, ha pénzüket élményékre költik és nem tárgyakra. Ennek magyarázata az élmények társas jellegében van, ami kollégiumunk lakói életében is jelentős szerepet tölt be. A kutatás fontos megállapításai mentén beszélgettünk a tanulókkal arról, hogy mi a közös és miben vannak esetleg eltérések a mi szokásaink között.
Roy Violetta
pszichopedagógus- pszichológus MSc.



Sok-sok apró pillanatot örömöt meg kell láttatnunk a gyermekekkel. Fontos dolgokra irányítjuk a figyelmüket, hogy az itt és most megtapasztalása örömet szerezzen számukra. Erre sokszor adódik lehetőségünk, de ehhez nekünk is észre kell venni sok-sok apró pillanatot.