„Hála a szép őszért” címet adtuk közös munkánknak, amely több értelmezést is magában foglal.
Mi kettőt emeltünk ki, melyekről azt gondoljuk, hogy most számunkra a legfontosabbak:
1. Hálásak vagyunk, hogy ősszel újra jöhettünk iskolába, együtt tanulhatunk, együtt tudunk játszani társainkkal.
2. Hálásak vagyunk a napsütéses időjárásért, ami ezt az őszt jellemezte. Sokat lehettünk így a természetben, délutánonként örültünk, hogy együtt tölthettük szabadidőnket az iskola udvarán.
A hála gyakorlása
Papi Kölcsey Ferenc Általános Iskola Aranyosapáti Tagiskolája
Kinek és miért lehetünk hálásak? Beszélgettünk a gyerekekkel, majd le is írták gondolataikat.
Szerencsi Szakképzési Centrum Sátoraljaújhelyi Kossuth Lajos Gimnáziuma, S
Megbeszéltük, hogy miért fontos a hála érzése, majd miután mindenki hozzászólt a témához, a kiosztott szivecskékre ráírták, hogy miért a leghálásabbak. Ezeket feltűztük egy táblára és kitettük az osztályterembe.
Szerencsi Szakképzési Centrum Sátoraljaújhelyi Kossuth Lajos Gimnáziuma, S
Megbeszéltük, hogy miért fontos a hála érzése, majd miután mindenki hozzászólt a témához, a kiosztott szivecskékre ráírták, hogy miért a leghálásabbak. Ezeket feltűztük egy táblára és kitettük az osztályterembe.
Gyöngyösi Kálváriaparti Sport -és Általános Iskola
Az osztályom HÁLAKÁRTYÁT készített. Nagy örömmel tették.
A gyerekek feladata az volt, hogy rajzolják le miért lehettek hálásak a nyári szünet alatt.
A gyerekek feladatai közé tartozott egy történet megírása.A tanulásban akadályozott gyerekek számára ez nehéz feladatnak bizonyult.Nekünk így sikerült…
Az osztály nagy lelkesedéssel tervezte meg a hála matricáját.Jó hangulatban telt az óra.
A gyerekekkel őszi faleveleket készítettünk. Rá kellett írniuk, miért érezhetnek hálát. A mondatok így kezdődtek: „Hálás vagyok, mert…”
A leveleket felolvashatta, aki akarta. Utána őszi füzért, illetve őszi kompozíciót készítettünk belőlük, amelyek azóta is a termet díszítik.