A gyerekek örömmel készítették el a hálakereket és izgatottan játszottak vele.
A hála gyakorlása
Bélapátfalvai Petőfi Sándor Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola
A gyerekek örömmel készítették el a hálakereket és izgatottan játszottak vele.
Bélapátfalvai Petőfi Sándor Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola
A gyerekek örömmel készítették el a hálakereket és izgatottan játszottak vele.
Bélapátfalvai Petőfi Sándor Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola
A gyerekek örömmel készítették el a hálakereket és izgatottan játszottak vele.
A hét a hála jegyében telt.
A gyerekek arra is figyeltek, hogy a hálakerékre felkerült személyeknek mi a kedvenc színe, a kedvenc mintája, stb. A legmeglepőbb volt számomra, hogy a 9 éves gyerek hálakerekére felkerült Isten, egy másikéra Jézus, de volt akinek a macskája is, vagy a tanci.
A legjobb visszajelzést egy kislány édesanyja fogalmazta meg, aki elmondta, hogy otthon is készített a lánya egy extra hálakereket, mert annyi embernek hálás lehet.
Egy másik gyerek azért hálás az édesanyjának, mert mindent megtesz érte és a három testvéréért.
A hét a hála jegyében telt.
A gyerekek arra is figyeltek, hogy a hálakerékre felkerült személyeknek mi a kedvenc színe, a kedvenc mintája, stb. A legmeglepőbb volt számomra, hogy a 9 éves gyerek hálakerekére felkerült Isten, egy másikéra Jézus, de volt akinek a macskája is, vagy a tanci.
A legjobb visszajelzést egy kislány édesanyja fogalmazta meg, aki elmondta, hogy otthon is készített a lánya egy extra hálakereket, mert annyi embernek hálás lehet.
Egy másik gyerek azért hálás az édesanyjának, mert mindent megtesz érte és a három testvéréért.
A hála téma feldolgozása közel áll hozzám és a gyerekekhez is. A téma feldolgozását a gyümölcs témával kapcsoltam össze. Bevezető feladatként eljátszottuk egy almafa „életét”. Ezután Az alma és a kerti manó című mesét meséltem el. Sok kiscsoportosunk van, hosszabb mesét még nem tudnak türelmesen végighallgatni. A mese után megbeszéltük, hogy miért volt hálás az alma, majd egy alma körbeadásával a gyerekek is elmondták, hogy ők miért hálásak. Ezután a Szállj be a hálavonatba játékot játszottuk el. Játékidőben a hálás almát festették pirosra a gyerekek. A foglalkozás utáni napokban almákat ragasztottunk fákra, miközben hálát adtak a gyerekek.
Győri Kölcsey Ferenc Általános Iskola
Ebben a tanévben első osztályos tanítványaimat vezettem be pár héttel ezelőtt a Boldogságórák rejtelmeibe.
A hála témakörét nagyon sok oldalról jártuk körbe.
A csillagkép elkészítése során a gyerekek rengetek ötlettel álltak elő.
Többen azt javasolták, hogy rajzoljunk egy nagy Hála kezet, a ebben helyezik el a saját kis csillagjaikat.
Minden apró csillag egy-egy szimbólum a hálával kapcsolatban.
Erzsébethelyi Általános Iskola
A hála csillagképek mellett még mindenki készített hálakereket is, ahová azok nevét írta fel, akiknek sokat köszönhet. Ezek után a gyerekek bátran forgatták a kereket, és szívesen osztották meg velünk, hogy miért hálásak. Kis öntapadós szívecskékre is felírták hálás mondataikat, amiket kitettünk az osztályteremben.
Szeptemberben 12 új kisgyermek került a Maci csoportba. A beilleszkedés viszonylag könnyen ment. A „régi” óvodások szeretettel fogadták őket, amiért mi nagyon hálásak vagyunk nekik. Nagyon szeretik a mozgással kísért dalokat, mondókákat. A vonatozást különösen kedvelik, ezért örömmel szálltak be a hálavonatba.Vonatozás után tenyérnyomattal fát készítettünk, melyre színes leveleket ragasztottak. A sok fa egymás mellett olyan lett, mint egy őszi erdő. Hálásak vagyunk, hogy minden nap megcsodálhatjuk a munkájukat. Örömmel mutattuk meg a szülőknek is.