Ötödikeseimmel a háláról beszélgetve megállapítottuk ,hogy egy szép érzés melynek százféle formája van . Ezért szirmokra írták fel a gyerekek azt ,hogy kinek és miért hálásak , majd elkészítettük a mi százszorszép tablónkat.


Csólyospálosi Általános Iskola
Ötödikeseimmel a háláról beszélgetve megállapítottuk ,hogy egy szép érzés melynek százféle formája van . Ezért szirmokra írták fel a gyerekek azt ,hogy kinek és miért hálásak , majd elkészítettük a mi százszorszép tablónkat.

A Toró Tibor Általános Iskola Szivárvány6 csapatával felrepítettük a hála pillangóit. Reméljük, hogy hamarosan eljutnak a címzettekhez.

Pécsi Szieberth Róbert Általános Iskola és AMI
Mi, a pécsi Szieberth Róbert Általános Iskola 3.b osztályos tanulói, Magdi nénivel együtt, nagy izgalommal készültünk az első Boldogságóránkra. A hozzájáruló nyilatkozat aláírásakor azt is megtudtuk, hogy szüleink is örömmel fogadták a foglalkozásokat.
Már az előzetes beszélgetésekből kiderült, hogy érzéseink pontos megfogalmazása nem mindig egyszerű. A vidám hangulatú foglalkozás közben aztán elmondtuk, hogy kiknek és miért vagyunk hálásak, s megbeszéltük azt is, hogy néha a legtermészetesebb, legkisebb dolgokért is hálásnak kell, kellene lennünk. A Hála tablónkat az egyik faliújságunkra készítettük el, ami egy szép Hála fa lett. A őszi színekben pompázó papírlevelekre mindenki ráírhatta azt, amiért jelenleg a leghálásabb. A foglalkozás végén a szőnyegünkön ülve meghallgattuk a záró dalt, és gondolatban felidéztük életünk egy olyan boldog pillanatát, melyért a szüleinknek vagyunk hálásak.
A mai derűs óra után kíváncsian várjuk a többi Boldogságórát!

Herceghalmi Általános Iskola, 2053 Herceghalom Gesztenyés utca 15.
Ebben a hónapban a negyedikeseimmel a hálatabló elkészítését választottuk. A fa leveleibe írhatták, hogy kiknek és miért hálásak. Így sikerült a nagy mű:

Csemői Ladányi Mihály Általános Iskola NYÁRSAPÁTI TAGINTÉZMÉNYE
A gyerekek már a szünetben a Boldogságóráról suttogtak. Miről szól? Milyen lesz? Ki fogja tartani? Beszélték egymás között.
Az osztályfőnök megkért segítsek neki megtartani az első órát, mely a Háláról szól.
A gyerek átrendezték a termet. A székeket kör alakban helyezték el és mindenki oda ült, ahova szeretett volna.
Elmeséltem milyen izgalmas 10 hónap vár rájuk. Tele mosolygással, vidámsággal, örömmel, pozitív gondolatokkal.
Arra kértem a gyerekeket, hogy válasszanak magunknak párt és a kapott papír szívecskére írják rá, miért hálásak a másiknak, majd egymással megosztva közösen beszéljük meg.
Az óra végén a gyerekek elkészítették a hála tablót, vagy hála táblát. A kiosztott papírokra mindenki felírt egy- egy szót ami a hálával kapcsolatban eszébe jutott. Amíg a gyerekek írták a szavakat meghallgattuk a hónap dalát is.
A szünetben és a nap további részében is azt hallottam, milyen jó volt ez az óra. Volt aki személyesen odajött és megkérdezte mikor lesz a következő Boldogság óra, mert nagyon jól érezte magát.




