Tartalmas kirándulásunk volt ebben az évben. Budapestre utaztunk: az Állatkertet és a Parlamentet néztük meg.

Tartalmas kirándulásunk volt ebben az évben. Budapestre utaztunk: az Állatkertet és a Parlamentet néztük meg.
II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
Sokat beszélgettünk az egészséges életmódról. Vannak az osztályunkban sokan, akik nem voltak még kalandparkban. Akik voltak, meséltek élményeikről, így a többi gyerek is el tudta képzelni. Kreatívitásuknak nem szabtunk határt, így a képzelőerő és az élmények keveredésével megalkották a gyerekek a kalandparkjaikat. Természetesen utána be is mutatták ezeket. Igazi élmény volt számukra, és egy cél is néhány gyerek részére, hogy a nyáron eljusson ilyen helyre.
A téma kapcsán beszélgettünk a sportról, az egészséges életmódról. Rajzban a kedvenc sportjukat rajzolták le, melyet egy kalandparkban kipróbálnának.
Debreceni SZC Baross Gábor Középiskolája és Kollégiuma
A csoport szívesen foglalkozott ezzel a témával, hiszen közülük többen rendszeresen sportolnak. Fontosnak tartják a testmozgást és az egészséges életmódot. Erről és ennek a minden napokban való megéléséről egymást interjúvolták meg.
Szentendrei Barcsay Jenő Általános Iskola
Úszóosztály vagyunk, hetente van néptánc is, de a többi sportágat is szívesen űzzük… 🙂
Makovecz Imre Általános Iskola
A májusi téma kapcsán beszélgettünk a mozgás fontosságáról. Nem vagyunk egy sportos társaság, a heti 5 testnevelés óra mellett, mindenki saját ízlésének, igényének megfelelő további mozgásformát választ: Vannak táncos lábú lányaink, erős fiaink, ügyes lábú focista fiaink és lányaink. Kalandparkunk megtervezésekor nem gondoltunk semmi extrára, maradtunk a hagyományos formáknál és a táblán terveztük meg majd rajzba öntöttük. Íme a tervezés és megvalósítás folyamata.
Székesfehérvári Kossuth Lajos Általános Iskola
Az eddigi legérdekesebb feladat ez volt a gyerekeknek, mert szabadon szàrnyalhatott a fantàziájuk.
Dr. Illyés Sándor Óvoda, Általános Iskola, Szakiskola, Készségfejlesztő Iskola és Kollégium
Május 22-26. között iskolánkban BOLDOGSÁGHÉT projekthetet tartottunk! 🙂 Hétfőn (ahogy a Boldogságórák aktuális meséjében is olvastuk, hallották a gyerekek) zsákba futást rendeztünk, kedden labdás feladatok vártak a kisdiákokra, szerdán pedig lufival játszottak a nagyszünetben. A három nap alatt a Boldogságóra legérdekesebb feladataiból készítettünk „tesztlapokat”, melyeket az osztályok közösen töltöttek ki napközben… Csütörtökön tanítás nélküli munkanapunk volt, egész napos GYEREKNAP-pal kedveskedtünk tanítványainknak. Volt kutyás bemutató, tűzoltóautó és bemutató, néptánc tanítás, főzés bográcsban, lovas verseny, kézműves foglalkozások és játékos sportversenyek is a szülők és a pedagógusok megmozgatásával. 🙂 A gyerekek nagyon élvezték az egész heti „forgatagot”, melynek zárásaként pénteken mindenkit megjutalmaztunk egy kis „boldogsághormonnal” (szívecskés gumicukorkával) és szívecskés matricával. Ez a hét méltóképpen foglalta össze az aktuális hónap boldogságfokozó technikáját, a testmozgás gyakorlásának fontosságát az életünkben. A fényképek a nagyszünetek „versenyeibe” engednek bepillantást! 🙂