Ebben a hónapban sokat mozogtunk, táncoltunk, sétáltunk, sorversenyeztünk, és a Boldogságóra is mozgásos volt leginkább.
A gyerekeket sikerült”elvarázsolni” gólyákká, gólyalépéssel közlekedtünk, kipróbáltuk milyen lehet gólyának lenni.
A zenés ugróiskola is jól sikerült, bizonyos szabályokhoz kötöttem, hogy mikor ér le a kezük is, mikor csak a lábuk. Természetesen a nagyobbak tudták pontosabban végezni a gyakorlatot.
A papírgurigával autóversenyt rendeztünk, a tekeréssel haladtak az autók előre. Itt is volt mindenkinek sikerélménye, több napig játszották, elővették játékidőben.
A mese igen jól sikerült. Közösen készítettünk tavat, halakat, békákat, gólyákat, és ezek felhasználásával báboztam el nekik a „Mese a piros kalapos békáról” cím mesét. Annyira tetszett nekik, hogy ők is elbábozták többször egymásnak (nagyobbak a kisebbeknek). A szerepeket felosztották egymás között, és cserélgették. Sokszor előkerült a mese.
A közös tánc sem maradt el Bagdi Bella dalára. A hajtogatott békákat, gólyákat hazavihették, hogy otthon is el tudják mondani azt a mesét, ami kedvencükké vált.
Testmozgás
Ebben a hónapban sokat mozogtunk, táncoltunk, sétáltunk, sorversenyeztünk, és a Boldogságóra is mozgásos volt leginkább.
A gyerekeket sikerült”elvarázsolni” gólyákká, gólyalépéssel közlekedtünk, kipróbáltuk milyen lehet gólyának lenni.
A zenés ugróiskola is jól sikerült, bizonyos szabályokhoz kötöttem, hogy mikor ér le a kezük is, mikor csak a lábuk. Természetesen a nagyobbak tudták pontosabban végezni a gyakorlatot.
A papírgurigával autóversenyt rendeztünk, a tekeréssel haladtak az autók előre. Itt is volt mindenkinek sikerélménye, több napig játszották, elővették játékidőben.
A mese igen jól sikerült. Közösen készítettünk tavat, halakat, békákat, gólyákat, és ezek felhasználásával báboztam el nekik a „Mese a piros kalapos békáról” cím mesét. Annyira tetszett nekik, hogy ők is elbábozták többször egymásnak (nagyobbak a kisebbeknek). A szerepeket felosztották egymás között, és cserélgették. Sokszor előkerült a mese.
A közös tánc sem maradt el Bagdi Bella dalára. A hajtogatott békákat, gólyákat hazavihették, hogy otthon is el tudják mondani azt a mesét, ami kedvencükké vált.
Ebben a hónapban sokat mozogtunk, táncoltunk, sétáltunk, sorversenyeztünk, és a Boldogságóra is mozgásos volt leginkább.
A gyerekeket sikerült”elvarázsolni” gólyákká, gólyalépéssel közlekedtünk, kipróbáltuk milyen lehet gólyának lenni.
A zenés ugróiskola is jól sikerült, bizonyos szabályokhoz kötöttem, hogy mikor ér le a kezük is, mikor csak a lábuk. Természetesen a nagyobbak tudták pontosabban végezni a gyakorlatot.
A papírgurigával autóversenyt rendeztünk, a tekeréssel haladtak az autók előre. Itt is volt mindenkinek sikerélménye, több napig játszották, elővették játékidőben.
A mese igen jól sikerült. Közösen készítettünk tavat, halakat, békákat, gólyákat, és ezek felhasználásával báboztam el nekik a „Mese a piros kalapos békáról” cím mesét. Annyira tetszett nekik, hogy ők is elbábozták többször egymásnak (nagyobbak a kisebbeknek). A szerepeket felosztották egymás között, és cserélgették. Sokszor előkerült a mese.
A közös tánc sem maradt el Bagdi Bella dalára. A hajtogatott békákat, gólyákat hazavihették, hogy otthon is el tudják mondani azt a mesét, ami kedvencükké vált.
Ebben a hónapban sokat mozogtunk, táncoltunk, sétáltunk, sorversenyeztünk, és a Boldogságóra is mozgásos volt leginkább.
A gyerekeket sikerült”elvarázsolni” gólyákká, gólyalépéssel közlekedtünk, kipróbáltuk milyen lehet gólyának lenni.
A zenés ugróiskola is jól sikerült, bizonyos szabályokhoz kötöttem, hogy mikor ér le a kezük is, mikor csak a lábuk. Természetesen a nagyobbak tudták pontosabban végezni a gyakorlatot.
A papírgurigával autóversenyt rendeztünk, a tekeréssel haladtak az autók előre. Itt is volt mindenkinek sikerélménye, több napig játszották, elővették játékidőben.
A mese igen jól sikerült. Közösen készítettünk tavat, halakat, békákat, gólyákat, és ezek felhasználásával báboztam el nekik a „Mese a piros kalapos békáról” cím mesét. Annyira tetszett nekik, hogy ők is elbábozták többször egymásnak (nagyobbak a kisebbeknek). A szerepeket felosztották egymás között, és cserélgették. Sokszor előkerült a mese.
A közös tánc sem maradt el Bagdi Bella dalára. A hajtogatott békákat, gólyákat hazavihették, hogy otthon is el tudják mondani azt a mesét, ami kedvencükké vált.
Konyári Óvoda Maci csoport
A Maci csoportos gyerekek – mint minden gyerek – szívesen vesz részt mozgásos játékokban, gyakorlatokban. Napunk nagy részét teszik ki az ilyen jellegű tevékenységek. A mozgás az egészség megőrzésének egyik fontos eleme. Segít az optimális fejlődésben, az immunrendszer erősítésében. Ha együtt játszunk, a mozgás nemcsak a testnek, de a léleknek is jót tesz. Erősödik általa az együttműködési és alkalmazkodó készség, fejlődnek a társas kapcsolatok. A kedvünk is jobb lesz, ha kimozogjuk magunkból a felgyülemlett feszültséget.
Báthory István Általános Iskola
Aranyérem a IV. korcsoportos Strandröplabda Országos Dikolimpián! 🏐🥇
Bácskai Kati néni csapatai fényesen szerepeltek a budapesti összecsapáson, ahol már csak az ország legjobbjai vettek részt.
Az „A” csapatunk: Farkas Dorka, Endresz Viktória, Kristóf Luca és Lukács Enéh nem talált legyőzőre, aranyérmet hoztak haza
Báthory István Általános Iskola
Május a mozgás hónapja, így etika óra keretén belül a 6. évfolyamos tanulók foci körmérkőzést játszottak a műfüves pályán. A fiúk nagy lelkesedéssel játszottak, a lányok közben kosaraztak vagy drukkoltak a pálya szélén. Nem a győzelem, a részvétel a fontos!
#boldogsagprogram #boldogiskola
Először megnéztük a Mozgás és mozgáshiányról szóló videofilmet, majd körbeálltunk és labdadobálás közben olyan szavakat, kifejezéseket gyűjtöttünk, ami az egészséges életmódhoz kapcsolódott.
Meghallgattuk Az öregember és a folyó című tanmesét és beszélgettünk arról, ki hogyan, cselekedett volna hasonló szituációban.
A tanulók csoportokban plakátot készítettek a dohányzásmentes világnap alkalmából, hogy felhívják a figyelmet a dohányzás káros hatásaira.
Végül csoportokban 1-1 csapatsportágat mutogattak el egymásnak a tanulók.