Szabadegyetemen a Boldogságóra Program

kodolanyi_logo

kodolanyi_logoA Kodolányi János Főiskola az első főiskola, ahol szabadegyetemi előadás keretében 2016. november 9-én Prof. Dr. Oláh Attila és Bagdi Bella, Pozitív pszichológia, pozitív érzelem a Boldogságóra programon keresztül című előadása bemutatásra kerül.

Megtisztelő és felemelő érzés számunkra, hogy már főiskolai hallgatók is betekintést kapnak a Boldogságóra programba, sőt a Kodolányi János Főiskola hallgatói felvehetik általánosan művelő tárgyként a Szabadegyetemet.

A Szabadegyetem azzal a gondolattal született meg 2006-ban, hogy közérthető, ugyanakkor tudományos igényű előadások keretében mutassa be világunk legidőszerűbb kérdéseit. Ennek fényében idén is változatos és tanulságos előadásokkal várják a Kodolányi oktatói az érdeklődőket.

A Szabadegyetem előadásai minden érdeklődő számára nyitottak.

A Szabadegyetem programja:

A Kodolányi János Főiskola a 2016/2017-es tanév I. félévében Budapesten meghirdeti a Kodolányi Szabadegyetemet, és a PIQ and Lead Business and Engineering Academy programot:

12. alprogram, szerda, 16.00
Frangepán utca 50-56., 401-es nagyelőadó

2016. szeptember 21. Fujkin István, kanadai magyar képzőművész: KÉK BAGOLY. Tradicionális indián spiritualitás inspirálta művészet

2016. október 12. Dr. Kovács László, igazgató, főiskolai tanár, Kodolányi János Főiskola: A bölcselet szerepe a műszaki és gazdaságtudományokban

2016. november 9. Prof. Dr. Oláh Attila – Bagdi Bella, Jobb Veled a Világ Alapítvány: Pozitív pszichológia, pozitív érzelem a Boldogságóra programon keresztül

2016. november 30. Dr. Zachar Péter tanszékvezető, főiskolai tanár, Kodolányi János Főiskola: Minden, amit a gazdasági kamarákról tudni akarsz, de sohasem merted megkérdezni. Innováció, kooperáció, érdekkiegyenlítés és fejlesztés – a gazdasági kamarák a mai Európában

2016. december 7. Dr. Majorosi Anna, főiskolai tanár, Kodolányi János Főiskola; igazgatóhelyettes, Budapesti Gépészeti SZC Mechatronikai Szakgimnázium: Reflexivitás. Miért van szükség a műszaki területen dolgozó fiatal szakemberek reflexivitásának fejlesztésére?