Pozitív mondóka koreográfia
- Csoport neve: Parád 3a
- Fáy András Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
- Kategória: Alsósok
- Téma: Boldogító jócselekedetek
- (170 megtekintés)
Az óra kezdetén, amikor elindítottam a Pozitív mondóka dalt megkérdeztem a gyerekektől van-e kedvük egy koreográfiát kitalálni a szöveghez, amire boldogan igent mondtak. Ez az óra teljesen más lett, mint amit terveztem és azóta több óvodás csoportban is megtanítottam ezt a koreográfiát, ahol boldogságórákat tartok. Minden mozdulat a dal szövegéhez kapcsolódik. Egy beszélgető körben a gyerekek átgondolhatták a szöveget sorról sorra, hogy mik az álmaik, mikor érzik magukat szeretve, erősnek, miben szeretnének jobbak lenni….
Új célokat adott nekem ez az élmény, szeretnék minél több dalra életkorhoz kötve egyszerűbb koreográfiákat kitalálni, mert a gyerekek nagyon élvezték, együtt dolgoztak, sikerélményük lett, és a legtöbben az óra végére a dalt is megtanulták.