Oxfordi boldogságmérő kérdőív

Oxfordi boldogságmérő kérdőív

Az utolsó hónapban a fenntartható boldogság témakörével foglalkoztunk a 9.A-val. Az órát beszélgetéssel indítottuk, és körbejártuk, hogy az elmúlt hónapok során tanultakat, tapasztaltakat, hogyan lehet beépíteni a mindennapjainkba, úgy, hogy az életünk szerve része legyen. A tanulók többek között megemlítették a motivációt, a társas támogatottságot, és hogy mennyire fontos, hogy a mindennapi rutintevékenységek közben is örömet éljenek át.
Egy feladatot hoztam: „Oxfordi boldogságmérő kérdőív”. A kérdőívet már másodszor töltötték ki a tanulók. Az eredményeket megbeszéltük. Megkapták a korábbi kérdőív eredményeiket is, és általánosságban elmondható, hogy minimálisan jobb értékek születtek, mint amikor először töltötték ki a kérdőívet. Érdekes beszélgetés alakult ki a kapott eredményekről. Az osztály a feladat alapján is tudatosította, hogy fontos a feldolgozott témákkal tovább foglalkozni, és beépíteni mindennapjaikba.

Képek