Óravázlat

Fénykép4599.jpg

Az apró örömök témakört a harmadik osztállyal egy magyar nyelv és irodalom órán is feldolgoztuk. A tanórán 11 tanulásban akadályozott és 1 értelmileg akadályott tanuló vett részt. Az óra felépítése, a módszerek, a fejlesztési területek megeggyeznek a magyar nyelv és irodalom tanmenet és a kerettanterv által előírtakkal, az eszközök rendhagyóak, hiszen a Boldogságóra kézikönyvet és munkafüzetet, és a pozitív pszichológia eredményeire épített módszreket használtam. Ez az óra is bizonyítja, hogy a boldogságóra módszerei egyszerűen beépíthetők az iskolai oktatásba. Az órámra ugyanúgy készültem, mint máskor, ugyanúgy differenciáltam, ugyanazokat a munkaformákat használtam. Ami különbözött: a gyerekek olyan használható tudás birtokába jutnak, amivel csökken a feszültség bennük, erősödik önbizalmuk, javul a teljesítményük.

Képek