Optimizmus gyakorlása

1-20.jpg

Ebben a hónapban először arra kértem a kisgyerekeket, hogy csoportokba tömörülve alkossanak figyelemfelhívó plakátokat arról, hogy az ő életükben mikor, és hogyan figyelhető meg az a jelenség, amikor rossz vagy kevésbé jó dolgok történnek velünk, mi mégis igyekszünk ebben is megtalálni a jót és emelett a lehetséges konstruktív megoldásokra törekszünk.
Majd a bátrabbak olyan rövid történetüket is elmesélték/vagy röviden írásba foglaltak, amelyek rossz élményként kezdődtek, de jól végződtek.
A legjobb visszajelzés azonban az, amikor egymást vigasztalják, és ha pl. nem sikerül egy dolgozat, már igyekeznek a hibáikat olyan szemmel látni, hogy abból tanuljanak és ne kudarcként éljék meg. A legnyagyobb tapsot egy 3-as dolgozat kapott, ami a szemünkben csillagos 5-ös volt, mert annyi munka és akarás volt mögötte, hogy kis tulajdonosa boldogan vitte haza azt a gyöyörű 3-ast. 🙂
Mi ez, ha nem optimista személet? 🙂

Képek