Optimista kiscinkék

Optimista-gyerekek.jpeg

AZ OPTIMIZMUS GYAKORLÁSA:
1. Foglalkozást kezdő relaxáció: ( kb. 2 perc)
” Körbe – körbe karikába”
Eszköz: A/4 – es fehér géppapír, zsírkréta
2.Foglalkozást kezdő éneklés: ( kb. 5 perc)
Bagdi Bella: Világomban minden rendben van..
Eszköz: zenelejátszó
3.A téma bevezetése: ( kb.5 perc)
Szomorú Szilárd és Boldog Blanka (emoji bábok) segítségével
Szervezési feladat: ( kb. 2 perc)
A gyerekeket két csapatra osztom, létrehozunk egy vidám és egy szomorú csapatot.
Egymással szemben áll a két csapat, én a két sor végén, kezemben a bábokkal.
Feladat: A vidám csapat vidítsa fel a szomorú csapatot, anélkül, hogy hozzájuk érnének. Ha sikerül, cserélnek.A szomorú csapat testtartásával, mimikájával fejezze ki érzéseit.
4. A téma feldolgozása: ( kb.8 perc)
Mese: Bezzeg Andrea: Tódi törpe varázsszemüvege
5. A foglalkozás lezárása: ( kb.5 perc)
Optimista szemüveg elkészítése.
Eszközök: kinyomtatott optimista szemüvegek, színesceruzák, hurkapálcák
6.A foglalkozást záró éneklés: ( kb. 4 perc)
Bagdi Bella: Szép nap ölelj most át engem..
7.A téma továbbadása:
A gyerekeket arra biztatom, hogy vigyék haza az optimista szemüvegüket, hogy a családtagjaik is kipróbálhassák, milyen varázslatos tulajdonsággal bír!

Képek