Labdaszerző játék

P2120307.jpg

A témáról való beszélgetést célba dobó játék előzte meg. A gyerekeket ezzel a játékkal vezettem rá arra, hogy megértsék mi a cél. Nemcsak saját érzéseiket élték meg a játékban, hanem megfigyelhették társaik érzelmi megnyilvánulásait. Beszélgettünk az érzéseikről. Egy másik alkalommal labdaszerző versenyjátékot játszottunk, ahol nem a másik legyőzése, hanem a labdaszerzés volt a cél. A cél elérését nehezítettük, „sártengeren” kellet átkelni”kövekre” lépkedve. Nem volt csak 4 „kő”, vagyis babazsák. Meg kellett terveznie a gyerekeknek, hogyan jutnak el a labdáig, milyen messzire helyezik a babzsákot, hogy arra rá tudjanak lépni, majd visszanyúlni érte. Nem volt könnyű a feladat. Volt olyan gyermek, aki többszöri próbálkozás után jött rá arra, milyen messzire tegye le maga előtt a babzsákot, hogy a feladatot tljesíteni tudja. A végén megbeszéltük, hogy kellegy jó terv, hogy elérjük a célt. A gyerekek arca tükrözte, hogy jól érezték magukat játék közben, hogy gondolkodtak, próbálták megoldani a felmerülő problémát.

Képek