Közösségépítés az osztályban

262380226_4839328089420679_7117553940373431094_n.jpg

A novemberi hónap igencsak változatosra sikerült abban a tekintetben, hogy hol én voltam betegszabadságon, hol pedig a csoportom nagy része. Ennek ellenére, még ha kevesen is voltunk sikerült megvalósítanunk a Boldogságórát.
A ráhangolódás zenehallgatással kezdődött, majd a társas kapcsolatok felvezetésére érzékenyító kisfilmeket vetítettem a gyerekeknek elfogadásról, és befogadásról, közösség erejéről, a baráti és egyéb kapcsolatokról. Ezekről beszélgettünk.
A gyerekek nagyon aktívak voltak, szívesen bekapcsolódtak a tevékenységbe.
Az egyik fő célom az volt, hogy az osztály tagjai ismerjék meg jobban egymást. Ezért elkészítettük a munkafüzetben található ismerkedős feladatot, ami kapcsán olyan osztálytársatt kellett keresni, akire az adott állítás igaz. Jót beszélgettek. Úgy gondolom, hogy szükségük van ezekre az alkalmakra. A jelenlegi helyzetben még inkább felértékelődött a társas kapcsolatok fontossága. Házi feladatként hála levelet kellett írniuk valakinek, akinek hálásak, majd át is kellett adniuk. Szívet melengető volt számomra, hogy én is kaptam levelet.
Szerettünk volna tenni valamit a közösségért, ezért részt vettünk az iskola dekorálásában. Egy téli kis házikó renoválását vállaltuk. 🙂
Zárásként meditációs zenét hallgattunk.

Képek