Hála

hV8oVQJa.jpg

1.Köszöntő és hangulatválasztó kör: A gyerekek a köszöntő falról választhatják ki, hogy öleléssel (piros szívforma), pacsival (tenyérlenyomat forma) vagy tánccal (hangjegyforma) köszönnek a pedagógusnak.

2.Relaxációs gyakorlatok: „Villámlazító” gyakorlat, „ Almát szedj ügyesen, szőlőt szedj ügyesedj!” gyakorlat, „Arclabda” gyakorlat.

3.The sounds of emotions nevű játék használata.Érzelmek utánzása a szőnyegen körben ülve, képek körbeadásával. Érzelmek utánzása arccal, hangadással, majd megbeszélése az adott érzelemnek („Mikor éreztél ilyet? Jó vagy rossz volt e?” ) Legvégül a boldog arcról beszélünk. „Melyik a boldog arc? Neked mi okoz boldogságot, miért vagy hálás?”

4.Bagdi Bella: Ha boldog vagy, mutasd meg mindenkinek című dal éneklése mozgásutánzással, körben állva.

II. Fő rész

5.Munkafüzet 3. oldal közös megbeszélése, majd önálló elvégzése (Egyéni segítségadással). Végül mindenki bemutatja és elmondja a kiszínezett képek alapján, miért hálás.

6. Körbeadjuk a hála szimbólumát és mindenki elmondja miért hálás.

III. Befejező rész

7.Szeretetkör: Körben ülve egy adott köszönési formát indítok el, amit sorban végeznek el a gyerekek a mellettük ülővel: integetés, kézfogás, pacsi egy kézzel, pacsi két kézzel, puszi dobálása, ölelés.

8.Jutalommatrica kiosztása.

Képek