Fejlődési vándornapló

IMG_7758.jpg

A Győri Kölcsey Ferenc Általános Iskola 3.a osztályos tanulóival heti egy alkalommal dolgoztuk fel az optimizmus témakörét.
Az első alkalommal felelevenítettük az első és második osztályban ebben a témakörben megszerzett tudásukat, beszélgettünk saját élményekről, minden tanuló megfogalmazta saját célkitűzését, amit egy dobozban rejtettünk el ünnepélyes keretek között. Ezt a dobozt a hónap végén kinyitottuk, és önkéntesség alapon beszámolhattak a tanulók az elért vagy el nem ért célok megvalósulásáról. Mindezt a tanulók pedagógus által irányított kérdések segítségével tették.
Kiválasztottam a hónap elején hat tanulót az osztályban, akik egy fejlődési vándornapló alanyai, megvalósítói lettek.
Leírhatták vagy lerajzolhatták, hogy a hónap elején kitűzött célok eléréséhez milyen út vezetett.
Miben fejlődtek, miben értek el sikereket az erőfeszítések által, milyen nehézségeik adódtak, amivel sikerült megbirkózniuk.
Nagyon mély és őszinte gondolatokat fogalmaztak meg tanítványaim. Úgy gondolom, mindenképpen fejlődött a személyiségük, a pozitív és reflektív gondolkodásuk.

Képek