Érsekcsanádi Napköziotthonos Óvoda és Mini Bölcsőde

atkeles-a-pocsolyan.jpg

A foglalkozást Mindfulness gyakorlattal, tudatos légzéssel kezdtük;, majd a többi érzékszervünkhöz tartozó érzékelést, megfigyelést kapcsoltunk melyhez egy Koshi harangot használtam. Az erdei tisztás c. mese meghallgatása, és a beszélgetést segítő kérdések megbeszélése után eljátszottuk a kis állatok, és a gyerekek által kitalált megküzdési technikákat.
A pocsolyaugró játékunk szabálya: ha olyat mondok, amivel le lehet küzdeni egy feladatot, akkor beugrotok a pocsolyába, ha nem lehet vele megoldani, kint maradunk a pocsolya szélén!
„Ha valami olyan dolgot kell megcsinálnom, amit nem tudok
– leülök, és sírok
– megkérdezem valakitől, hogy kell csinálni
– megtanulom
– meg sem próbálom
– ha nem sikerül újra próbálom
– kérek segítséget
– gondolkodom, hogy lehetne megcsinálni”
A ” Testvérkereső” játékban az egyforma kisállatképpel játszó gyerekek keresték meg egymást, majd a „Ki ér előbb haza” játékban azok a gyerekek léphettek előre, akinek az állatát mondtam. A foglalkozást a feladatlap megoldásával, és a zárókörrel fejeztük be.

Képek