Érsekcsanádi Napköziotthonos Óvoda és Mini Bölcsőde

esobot.jpg

Kópé Klub
A foglalkozást egy mindfulness gyakorlattal kezdtük
( Boldogságóra Önbizalom könyv 217. old.)
A gyerekek egymásnak háttal állva, egymást támasztva lélegeztek, megfigyelték, milyen érzés támasztani valakit, és milyen érzés, hogy megtámasztanak?
„Pizza sütéssel” folytattuk, ami kedvenc, visszatérő masszírozó játékunk. Itt is megbeszéltük, hogy milyen érzés volt? Miért volt jó? Melyik érzékszervünkkel éreztük?
Tovább haladva, az egyes érzékszerveken keresztül érkező jó érzéseket sorolhatták fel a gyerekek. Megbeszéltük, hogy ezek mellett az apró dolgok mellett sokszor elmegyünk, figyeljünk jobban rá! Legyünk hálásak, hogy érezhetjük, érzékelhetjük ezeket.
A „Mi ritmusunk” feladat előtt körbeadós játékot játszottunk, az esőbotot is körbeadtuk, majd a „trópusi eső” hangutánzó játékot játszottuk.
A rajzolás előtt megbeszéltük, mi az, ami lehet, hogy kis dolog, de örömet okoz
– az óvodában/a természetben/otthon? A három részre hajtott papírra készült alkotásokat közösen megnéztük, majd a faliújságra kerültek.
Alkotás közben Bagdi Bella: Imádok élni c. dalát hallgattuk.

Képek